ارتقای درجه برای شهرداری طبس در وزارت کشور درخواست شد

سرپرست شهرداری طبس از درخواست ماشین‌های سبک و سنگین و نیز ارتقای درجه شهرداری نزد مدیران ارشد وزارت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، تیمور مقدس‌زاده خسروی از دیدار خود با سه مدیر ارشد وزارت کشور خبر داد و اظهار داشت: مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری طبس با حضور نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و برخی معاونان وزارت کشور بررسی شد.

سرپرست شهرداری طبس از پیگیری مجدانه محمدعلی عبدالله زاده نماینده طبس برای برگزاری دیدارهای نمایندگان مدیریت شهری طبس با مدیران وزارت کشور تقدیر کرد و افزود: در خواست ارتقای درجه شهرداری از ۷ به ۸ با توجه به وسیع تر شدن شهر و همچنین افزایش جمعیت شهرنشین با ارائه مستندات به وزارت کشور مطرح که تصویب آن موجب افزایش اعتبار و بودجه‌های عمرانی شهرداری طبس خواهد شد.

وی تصریح کرد: وضعیت آسفالت فرسوده معابر شهری طبس برای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور توصیف شد که معاون توسعه و پشتیبانی این سازمان با نظر نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی برای اختاص قیر یارانه ای موافقت کرد.

مقدس زاده خسروی به حضور عضو شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب طبس در این دیدارها اشاره کرد و گفت: درخواست ماشین‌هایی از جمله دو دستگاه خودرو سبک، یک دستگاه غلطک، یک دستگاه تانکر آبرسانی، فنیشر(دستگاه توزیع آسفالت)، ست امداد و نجات و نیز خودرو حمل متوفی مطرح شد که مورد موافقت معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌های وزارت کشور قرار گرفت.

سرپرست شهرداری طبس با اشاره به اینکه در تمامی دیدارهای مطرح شده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و نیز عضو شورای اسلامی شهر طبس حضور داشته و پیگیر امور بودند، بیان کرد: ضرورت تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، موضوعات مرتبط با نیروی انسانی و امور استخدامی، تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری طبس، توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز شهری و غیره در این نشست‌ها مطرح شد.

وی تصریح کرد: مصوبات و امتیازهای ذکر شده در دیدارهای جداگانه با رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت کشور و نیز معاون توسعه و پشتیبانی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور حاصل شد.

وی همچنین در کمک به توسعه شهری طبس از استاندار خراسان جنوبی، معاون عمرانی وی و مدیرکل امور شهری استانداری خراسان جنوبی تقدیر کرد.

9 دیدگاه دربارهٔ «ارتقای درجه برای شهرداری طبس در وزارت کشور درخواست شد;

  1. اولا تشکر
    دوما:خیابان واعظ(روبروی ارگ)یک ماه بیشتر نیست آسفالت شده همچنین خیابان کشاورزکه پنج ماه طول کشید تا آسفالت شدآیا الان دیده اید چه بلایی سر آن آمده.نمیشوداز روی آن رد شد(بیشتر منظورم خیابان کشاورز است)آقایان خبرنگار چرا گزارشی ازآنجا تهیه نمیکنید؟
    (آدرس:خیابان کشاورز.از طرف پایین به طرف کانون ۷تیر.روبروی استخر محمد فرقانی)

  2. لازم می دانم از تلاشهای مهندس مقدس زاده تشکر نمایم .
    از نفوذ نماینده در وزارت کشور باید بیشتر استفاده شود . تشکر از نماینده

  3. تشکر از مهندس مقدس زاده که تا ثانیه های آخر خدمت همچنان فعال هستند و تشکر ویژه از نماینده شهرمان دکتر عبداله زاده که مقدمات این دیدارهای مهم را فراهم کردند .

      1. کدام نفوذ وبه نفع که ؟ کجاست آن وعده و وعید به مردم که اگر من نماینده با وزیر کشور که همکارم در دیوان عدالت بوده پنچ دقبقه صحبت کنم فلان وبهمان می شود ***** دیگر این حنا ها برای قاطبه فهیم این شهر رنگی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =