عملیات اجرایی باند دوم محور ارتباطی طبس – یزد آغاز شد

صبح امروز عملیات اجرایی باند دوم محور ارتباطی طبس – یزد به طول ۳۶۰ کیلومتر با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز و با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی باند دوم محور ارتباطی طبس – یزد به طول ۳۶۰ کیلومتر آغاز شد.

از مجموع ۳۶۰ کیلومتر این پروژه ، ۱۴۶ کیلومتر آن در حوزه راه های خراسان جنوبی است که طول قطعه اول آن بالغ بر ۴ کیلومتر بوده و برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان می باشد.

گفتنی است؛ این پروژه از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد بوده و اعتبار آن در سال جاری ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان می باشد.

DSC_0141

8 دیدگاه دربارهٔ «عملیات اجرایی باند دوم محور ارتباطی طبس – یزد آغاز شد;

  1. از استان قبلی که خیری ندیدیم ، انصافا” درود بر خراسان جنوبی و تلاش های جهادی اش. احتمالا” تا چند وقت دیگه یزد رو هم بدن به بیرجند که مدیریت اش کنه.

    1. کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی فعلا بیرجند مشگل آب و نداشتن کارخانه و راه آهن وسرمایه گذار و ………….. و……………………. حل کند یزدپیشکش

  2. حالا ببینید این پروژه بسیار بسیار عظیم و طولانی چندین سال ادامه خواهد داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. جناب کامی : فکر کنم جنابعالی از پشت کوه آمده اید . اگر صحبتهای بالا که جناب فرماندار فرموده اند بخوانین گفتنی است؛ این پروژه از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری در زمان استان یزد بوده است . هنوز آقایون بیرجندی کوتاهی فرموده اند . میگن چهار کیلومتر دوبانده میشه . وا قعا دستشون درد نکنه چهارررررررررررررررررررر کیلومتر . لطفا فکرشو بکنین . لطفا تبلیغ الکی از بیرجند نکنید چون خواسته ۹۵ درصد مردم نیست

  4. استان یزد که برای ترمیم محور ارتباطیش با شهرمان کاری نکرد ، درود بر استان خراسان جنوبی عزیز که مسیر یزد را هم آنها آباد می کنند.

  5. ضمن تبریک به طبسیها که این کرسی دوباره به افرادبومی برگشت.نمیدانم چراخودمان سطح شهرستان راپایین ونیروی بومی راازهمین اول تخریب میکنیم.چراواقعیت حکم که معاونت استانداروفرمانداراست راابادارید اعلام کنید.ایا این نحوه خدمت به شهرومردم است یا……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =