انتزاع از یزد و فرمانداری ویژه توسط دولت انجام شده و ما تابع اجرای قانون هستیم

طالبیان مقدم،فرماندار طبس در جلسه شورای اداری طبس گفت: موضوع انتزاع از یزد و الحاق به خراسان جنوبی و فرمانداری ویژه، موضوعی است که توسط دولت انجام شده و ما تابع اجرای قانون هستیم.

طبس نیوز: طالبیان مقدم در جلسه شورای اداری طبس گفت: موضوع انتزاع از یزد و الحاق به خراسان جنوبی و فرمانداری ویژه، موضوعی است که توسط دولت انجام شده و ما تابع اجرای قانون هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ روز چهارشنبه در این جلسه که در محل سالن همایش شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، امام جمعه طبس کشته شدن جمعی از شیعیان در پاکستان را محکوم کرد و این اقدام جنایت‌کارانه را در راستای سیاست‌های دشمنان برشمرد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم مهاجریان» با اشاره به مصوبه اخیر دولت مبنی بر الحاق طبس به استان خراسان جنوبی و همچنین ارتقای فرمانداری طبس به فرمانداری ویژه، گفت:شهرستان طبس با دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعدد، استحقاق فرمانداری ویژه را داشت که تحقق این نیاز قطعاً موجب رشد، توسعه و شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه طبس و بهبود خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان می‌شود.

فرماندار طبس در این جلسه ایام سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید را گرامی داشت.

«احمد طالبیان مقدم» وجود حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان شخصیتی اندیشمند، مدیر، مدبر و با بصیرت به عنوان ولی فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران را مایه مباهات و افتخار دانست و بر لزوم پیروی محض از منویات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی از تأمین مایحتاج مردم و ارزاق عمومی در شهرستان طبس خبر داد و از دست‌اندرکاران امر خواست برای توزیع مطلوب و مناسب آن برنامه ریزی نمایند.

بیان تأکیداتی در خصوص تسهیلات نوروزی، نظارت و بازرسی اصناف، آماده سازی مساجد بین راهی و سطح شهرستان، رسیدگی به ورودی‌های شهرهای حوزه شهرستان توجه به امر اقامه نماز و موضوع حجاب و عفاف بخش دیگری از سخنان فرماندار طبس بود.

طالبیان مقدم اظهار داشت: موضوع انتزاع از یزد و الحاق به خراسان جنوبی و فرمانداری ویژه، موضوعی است که توسط دولت انجام شده و ما تابع اجرای قانون هستیم.

وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته در خصوص اجرای پروژه مسکن مهر طبس، از انجام ثبت نام هزار واحد مسکن مهر جدید در طبس خبر داد و افزود: امیدواریم واحدهای اضافه شده به مسکن مهر طبس به زودی اجرایی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: اموال موجود در تمامی ادارات متعلق به بیت‌المال است و مدیران حق جابه‌جا کردن خودسرانه آن را ندارند.

در ادامه جلسه ائمه جمعه شهرهای دیهوک و عشق آباد طی سخنانی خدمت رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان در نقاط مختلف شهرستان را امری مهم برشمردند و بر ضرورت و اهمیت توجه به مفاهیم قرآن کریم و ایدئولوژی اسلامی تأکید کردند.

در پایان این جلسه حکم انتصاب «محمد نصیری» به عنوان بخشدار مرکزی طبس که از سوی وزیر کشور صادر شده است به وی ابلاغ و اهدا شد.

همچنین از شهردار و رییس اداره راه و شهرسازی طبس برای مساعدت ویژه در راستای انجام پروژه مسکن مهر تقدیر شد.

در ادامه نیز با اهدای هدیه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران طبس به دو تن از فرزندان شاهد مشغول به کار در فرمانداری طبس و همچنین احمد طالبیان مقدم فرماندار و حسین ابراهیم زاده معاون فرمانداری که هر دو از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند تجلیل به عمل آمد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =