کارگاه فشرده صوت و لحن و تجوید خواهران در حاشیه مسابقات

در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن استانی اوقاف در طبس روز پنجشنبه بیستم مرداد ماه، کمیته بانوان ستاد برگزاری، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن و تجوید با حضور استاد ریحانه طاهر رحیمی کرد.

به گزارش طبس نیوز، در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن استانی اوقاف در طبس روز پنجشنبه بیستم مرداد ماه، کمیته بانوان ستاد برگزاری، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن و تجوید با حضور استاد ریحانه طاهر رحیمی کرد.

در این کارگاه آموزشی که ویژه شرکت کنندگان چهلمین دوره مسابقات برگزار شده است متسابقین مشکلات و سوالات خود را در زمینه های حفظ، تجوید، صوت و لحن مطرح و از فضای ایجاد شده در جهت پیشرفت استفاده کردند.

حضور داوران و اساتید کشوری در این مسابقات موقعیت مناسبی را برای استفاده بهینه متسابقین ایجاد کرده است.

گفتنی است ریحانه طاهر رحیمی مدرس کارگاه، تدریس صوت و لحن، قرائت و تجوید، دعا و مناجات خوانی، روانخوانی قرآن، ترتیل و نغمات ترتیل، آموزش کاربردی تواشیح و دوره فشرده تربیت داور را در کارنامه خود دارد.

این استاد قرآنی که در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده، فعالیت قرآنی خود را از سال ۷۵ آغاز و رتبه های فراوانی در مسابقات قرآنی استانی و کشوری در سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف کسب کرده است. وی همچنین از سال ۷۶ تدریس و فعالیت داوری خود را شروع کرده است.

ریحانه طاهر رحیمی از سال ۹۲ تا کنون به عنوان فعال قرآنی از مدعوین جلسات شورای عالی قران کریم پایتخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =