۱۳ آبان روزی که شهید فهمیده درخت تنومند نظام اسلامی را آبیاری کرد

فرماندار طبس گفت: ۱۳ آبان روزی است که شهید دانش‌آموز حسین فهمیده با ایمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوری‌اسلامی را آبیاری کند.

طبس نیوز:فرماندار طبس گفت: ۱۳ آبان روزی است که شهید دانش‌آموز حسین فهمیده با ایمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوری‌اسلامی را آبیاری کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،احمد طالبیان‌مقدم در جلسه برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان و هفته گرامیداشت بسیج، اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به فرمان امام خمینی‌(ره)‌روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‎آموز نام گرفت.

وی ادامه داد: روزی که شهید دانش‌آموز حسین فهمیده با ایمان و اعتقاد راسخ خود توانست با نثار جانش درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کند.

فرماندار طبس افزود: امروز پس از گذشت ۳۴ سال از انقلاب، تمام دنیا متوجه حقانیت نظام و انقلاب اسلامی و اقدامات جاسوسی امریکا در سفارتخانه‌های خود شده است.

طالبیان‌مقدم با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان جان برکف، گفت: مناسبت بعدی پیش‎رو، هفته گرامیداشت بسیج است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، برنامه‌های ۱۳ آبان و هفته بسیج را به خوبی برگزار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس تصریح کرد: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و فقط مختص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه همه باید در این راهپیمایی حضوری با شکوه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آزاد اذعان داشت: امسال ۱۳ آبان در آستانه ماه محرم‌الحرام و آغاز سال قمری است، بنابراین باید شعار “هیهات من‌الذله “در این روز تفسیر و معنا پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که اهداف و رسالتی که بسیج در راستای حفاظت و حراست از نظام  مقدس جمهوری اسلامی دارد، تبیین شود و به ویژه از حماسه‌آفرینی‌های بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و بسیج وظیفه و رسالت خویش را به ویژه در هشت سال دفاع مقدس در حفاظت و حراست از نخستین و مهم‌ترین دستاورد نظام و انقلاب که حفظ حراست از استقلال کشور بود، به خوبی انجام داد.

وی افزود: امید است بتوانیم با همکاری و مساعدت و برنامه‌ریزی دقیق، رسالت و وظیفه بسیج را به خوبی در این هفته تبیین کنیم.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام آزاد به عنوان رئیس ستاد ۱۳ آبان و “توکلی” رئیس سازمان دانش‌آموزی، به عنوان جانشین ستاد منصوب شدند.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز دوشنبه ساعت ۹ صبح از میدان قدس به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =