سالن دارت معلولین در طبس راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: سالن دارت معلولین برای دو هزار معلول طبسی با هزینه ۱۰ میلیون ریال با هدف افزایش روحیه نشاط و حضور معلولین در جامعه تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش طبس‌نیوز، سید حسن ارغوانی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار طبس‌نیوز افزود: خانه دارت معلولین با مشارکت اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشی جانبازان و معلولین راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: مکان سالن دارت در جامعه معلولین طبس واقع در خیابان فاطمیه است که از معلولین درخواست می‌کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت عباس (ع) هدف از راه‌اندازی خانه دارت معلولین طبس را افزایش روحیه نشاط و حضور معلولین در اجتماع دانست و افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار معلول درشهرستان طبس هستند که می‌توانند از امکانات ورزشی استفاده کنند و قطعا اگر در ادامه حضور پررنگ‌ داشته باشند می‌توان سایر رشته‌های ورزشی را نیز برای آنان ایجاد نمود.

ارغوانی بیان کرد: معلولین برای ثبت نام و یا شرکت در برنامه‌های ورزشی می‌توانند به هیات ورزشی جانبازان و معلولین مراجعه کنند.

وی افزود: به زودی برنامه‌هایی جهت استعدادیابی آنان جهت رشته‌های مختلف ورزشی توسط این هیات با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل خیریه حضرت عباس(ع)طبس گفت: شرکت معلولین در برنامه‌های ورزشی رایگان است و معلولین تنها می‌توانند با انجام بیمه ورزشی در هر سال، در رشته‌های ورزشی مختلف شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =