تریبون نماز جمعه متعلق به همه

امام جمعه طبس گفت: همه ادارات در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در مناسبت ها قبل و یا بعد از خطبه ها میتوانند از تریبون نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود استفاده کنند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی چهارشنبه در نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی افزود: همه ادارات در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در مناسبت ها قبل و یا بعد از خطبه ها (بعد از نماز عصر) میتوانند از تریبون نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود استفاده کنند.

وی همچنین انتصاب فرماندار جدید را تبریک گفت و افزود: همه باید با ایشان تعامل، همفکری و هم افزایی داشته باشیم و ایشان نیز بتوانند با وحدت کار را پیش ببرند.

ادارات بدون گرایش سیاسی مدیریت شوند

امام جمعه طبس گفت: فضای کار اداری رصد شود و با اخلاق مداری از برچسب های سیاسی به دور باشند.

وی گفت: مسئولین زیر ذره بین هستند و با توجه به انتخابات پیش رو و سال سیاسی سعی کنیم آرامش خود را بیشتر حفظ کنیم.

وی بیان کرد: با دغدغه ای که مقام معظم رهبری و دولت محترم برای برگزاری انتخابات پرشور و پرانگیزه دارند امیدواریم بتوانیم زمینه را فراهم کنیم و انقلاب و نظام اسلامی از این برهه حساس بیرون بیاید و مایه خفت و خواری نظام سلطه شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سالروز تاسیس نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه از عنایات حق تعالی و به فرمان امام راحل است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه تحلیل مسائلی است که اندیشه های امام و مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دارد، افزود: نماز جمعه وحدت بخش و پر صلابت است، گاهی تشر و داد زدن دارد و پر صلابت بودن آن از منبر معمولی متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =