تندیس شهید محمدحسین فهمیده در طبس رونمایی شد +تصاویر

شهردار طبس گفت: این تندیس جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل میدان شهید محمد حسین فهمیده نصب شده که وزن آن یک تن است و جنس تندیس از سیمان می باشد که در مدت یک ماه ساخته شده است.

طبس نیوز: شهردار طبس گفت: این تندیس جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل میدان شهید محمد حسین فهمیده نصب شده که وزن آن یک تن است و جنس تندیس از سیمان می باشد که در مدت یک ماه ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، شهردار طبس در این مراسم گفت: این تندیس جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل میدان شهید محمد حسین فهمیده نصب شده که وزن آن یک تن است و جنس تندیس از سیمان می باشد که به دست پیکرتراش طبسی استاد رحیم دفتری در مدت یک ماه ساخته شده است و ارتفاع تندیس سه متر است که ۲۰۰ میلیون ریال جهت ساخت آن نیز هزینه شده است.

علی اشرفیان نیز در ادامه وصیتنامه شهید فهمیده را قرائت کرد و افزود: سعی می شود تا با اجرای پروژه های فرهنگی و هنری بخشی از دین خود را نسبت به شهدای جنگ تحمیلی ادا نماییم.

در این مراسم نیز فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج طبس و دیگر مسئولین حضور داشتند.

تصاویر:

عکس/ رونمایی از تمثال شهید فهمیدهعکس/ رونمایی از تمثال شهید فهمیدهعکس/ رونمایی از تمثال شهید فهمیدهعکس/ رونمایی از تمثال شهید فهمیده

10 دیدگاه دربارهٔ «تندیس شهید محمدحسین فهمیده در طبس رونمایی شد +تصاویر;

  1. سلام . خوب بود از نزدیک دیدم. فقط یکی اینکه اون فواره ها رو یا کامل جمع کنید یا درستش کنید اصلا دید نداره و دوم اینکه نور قشنگی نداره تو شب . میشه قشنگتر هم باشه. اما خداییش من از همینجا از شهردار تشکر میکنم. واقعا به این میگن مسئول . برن آقایون یاد بگیرن از این جوون پر کار. ممنون. خسته نباشی آقای شهردار عزیز. این خسته نباشید از ته ته دلم بود.

  2. لطفا فکری هم به حال باغ گلشن کنید. خیلی باید زیباتر بشه. مثلا با ایجاد آبشارهای گوناگون.
    همچنین لطفا میدان امام را هم سر و سامانی بدهید. حوض وسطش خیلی کهنه شده.

  3. خیلی خوبه ممنون از شهردارمون فقط واسه اون حوض باغ گلشنم ی رقص اب موزیکال بذارین فوق العاده میشه.خدا قوت

  4. خدا رو شکر؛ یه چند وقتیه که می بینم بلوارها و میدونای شهر یه حال اساسی گرفتن..
    میدون مادر، شهید فهمیده و همینجور جاهای دیگه.. اینجور کارها چون توو دید مردم هستش توو ذهنشون هم میمونه..
    دیگه از این به بعد هیچکی به اینجا نمیگه فلکه سه کوزه!!
    امیدوارم میدان واعظ (ساعت قدیم) هم یه فکری به حالش وردارن.. اصلا شایسته ی اون نقطه از طبس نیست.
    سپاس از تمامی باعث و بانی این حرکت ها..

    1. سلام آقا محسن، بنده عکاس هستم، برنامه های جدیدی در پیش است که انشالله عکس استاد هم گذاشته خواهد شد.
      ممنون از پیشنهاد شما

  5. سلام و درود بر تمامی مسئولین دلسوز و زحمتکش که به فکر آبادانی شهرمون هستند. امیدوارم این مسیر با حضور اینگونه مسئولین تداوم داشته باشه تا شهری درخورشان و جایگاه این مردم عزیز داشته باشیم.
    از مردمی هم که در پروژه های مرمت سطح شهر و جدول گذاری و …. صبوری می کنند و لب به شکایت و ناسزا و بد و بیراه باز نمی کنند و هم از اونایی که حمایت وهمراهی می کنند به نوبه خودم صمیمانه تشکر می کنم.

  6. با سلام . از اقدام فوق العاده زیبای شهردار واقعا متشکرم. بسیار قشنگ هست و از لحاظ آناتومی انسان کوچکترین مشکلی در اون دیده نمیشه . آفرین آفرین آفرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =