خداحافظی جنجالی پرتقال با بازار/ هر کیلو ۵۵۰۰ تومان

مهاجران گفت: با توجه به فاسد شدن حجم بالایی از پرتقال در انبارها و تمام شدن فصل این میوه و کمبود آن در بازار موجب شد تا قیمت آن به کیلویی ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از میزان،حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در خصوص قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار گفت: قیمت هر کیلو موز ۵۷۰۰ تا ۶۲۰۰ و قیمت هر کیلو سیب ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ است.

وی در ادامه گفت: قیمت هر کیلو خیار گلخانه ای ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، خیار جیرفتی ۶۰۰ تا ۱۰۰ تومان و خیار بوته ای ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

مهاجران  در خصوص کاهش قیمت گوجه در بازار گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار بوده ایم و قیمت هر کیلو گوجه ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در توضیح قیمت سیب زمینی و پیاز بیان کرد: قیمت هر کیلو پیاز ۶۰۰ تا ۱۰۰ و هر کیلو سیب زمینی ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان است.

وی در خصوص قیمت انواع نوبرانه گفت: گوجه سبز ساوه و گرمسار ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ و گوجه سبز کاشان ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ هزار تومان استف چاقاله گرمسار هر کیلو ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ و کاشان کیلویی  ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

مهاجران در توضیح علت افزایش قیمت پرتقال در بازار گفت: با توجه به فاسد شدن حجم بالایی از پرتقال در انبارها و تمام شدن فصل این میوه و کمبود آن در بازار موجب شد تا قیمت آن به کیلویی ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =