گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه شهردار طبس برگزار شد

طی حکمی از سوی استاندار پیام بخشی طوسی به عنوان شهردار طبس منصوب و از زحمات اشرفیان شهردار پیشین و همچنین مقدس‌زاده سرپرست شهرداری طبس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار طبس برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی استاندار پیام بخشی طوسی به عنوان شهردار طبس منصوب و از زحمات شهردار پیشین و همچنین سرپرست شهرداری طبس تقدیر به عمل آمد.

عکس: سجاد نجفی

تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس تودیع و معارفه شهردار طبس

3 دیدگاه دربارهٔ «گزارش تصویری/ مراسم تودیع و معارفه شهردار طبس برگزار شد;

  1. به شخصه با این کار مخالفم ،، اقای طوسی فردی خوب و موثر هستند ولی شهردار بودن برا روحیه ایشون خوب نیست ، چند صباح دیگه متهم میشن به بی لیاقتی و ….

  2. اقای مقدس زاده از تمامی زحمات شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم همچون قبل در اجرای امر خدمت به خلق استوارو محکم باشید وارزوی مفقیت برای شهردار جدیداقای طوسی رو دارم امیدبر ان که قدم های محکم وراسخ شما لگدی باشد بر پشت بد خواهان طبس . موفقو پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =