اولین شهردار شورایی طبس معارفه شد/ پیام بخشی طوسی رسما شهردار طبس شد

طی مراسمی پیام بخشی طوسی به عنوان شهردار جدید شهر طبس معارفه و از زحمات اشرفیان شهردار پیشین و همچنین مقدس‌زاده سرپرست شهرداری طبس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، پیش از ظهر امروز مقدس‌زاده در جلسه تودیع معارفه شهردار طبس گزارشی از فعالیت و عملکردش در مدت سرپرستی خود ارائه کرد و گفت: ما زیباسازی شهر را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی گفت: من دست تمام همکاران عزیزم را می‌بوسم و از یکایک آن‌ها تشکر می‌کنم که با این حقوق اندک در خدمت شهر و شهروندان عزیز بودند.

وی از تعامل سازنده در مدت خدمتش با نهاد امام جمعه و نماینده مردم طبس در مجلس و فرماندار و ادارات مختلف گفت و در آخر بیان کرد: اگر قصور و کوتاهی بوده به بزرگواری خود خواهید بخشید.

وی گفت: از مهندس اشرفیان تشکر می‌کنم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم و برای اولین شورایی منتخب مردم جناب آقای طوسی ضمن تبریک آرزوی توفیق و کامیابی برایشان دارم و عرض تبریک به نیروی ارزشی ولایتمدار جناب آقای محمدیان و آرزوی موفقیت در شورای شهر برایشان دارم.

طوسی شهردار جدید طبس در این مراسم گفت: از همکارانم در شورای شهر تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند.

وی گفت: بنده که با رأی ملت انتخاب شدم و از طرفی از حکم دولت از طرف استانداری به عنوان شهردار منصوب شدم باید با همدلی و همزبانی بین ملت و دولت خدمت بهتری کنم و ان شاءالله بتوانم با سعه صدر و برخورد خوب در چهارچوب قانون مردم را راضی نگه داریم.

وی افزود: امیدوارم با حق‌الناس و پول مردم که در اختیار ماست بتوانیم شفافیت مالی خوبی را داشته باشیم و برای توسعه شهر و زیباسازی و ساخت ساز و سایر موارد بکار بریم.

شهردار طبس ادامه داد: امیدواریم با این نیروی انسانی خوب و مدیریت خوب به نحو احسن در جهت ارتقای سطح شهر استفاده کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات پنج ماهه مقدس‌زاده او را به عنوان معاون شهردار معرفی کرد.

وی افزود: شهرداری یک جایگاه بسیار حساس است از جهات مختلف نوع مراجعات و توقعات مردم متفاوت است و معمولا تبلور موفقیت شوراهای اسلامی در شهرها در گرو این است که بتوانند شهردار خوبی را انتخاب کنند که خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنند.

امام جمعه طبس نیز در این جلسه گفت: تقدیر و تشکر میکنم از عزیزانی که در گذشته مسئولیت امور شهرداری را بر عهده داشتند و انجام وظیفه کردند و آرزوی توفیق بیشتر برای آقای مهندس طوسی داریم.

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم اضافه کرد: یکی از وظایف شهرداران علاوه بر آن وظایف روزمره این است که از نظر مبلمان شهری و ساخت و ساز، هویت اسلامی و فرهنگ ایرانی را باید لحاظ کنند.

وی گفت: امروز یکی از مشکلاتی که جامعه ما دامنگیرش است این است که در ساخت و سازها آنچه که باید رعایت شود، رعایت نمی‌شود.

امام جمعه طبس بیان داشت: خدمت به مردم از دیدگاه اسلام خیلی اهمیت دارد و پیامبر فرمودند «بهترین شما کسی است که بهتر به مردم خدمت کنند» شهرداری هم مرجع مراجعات متنوع و متعدد آحاد مردم در هر شهر و در هر منطقه ای است و اینجاست که باید شهردار یک سینه گشاده و حلم و بردباری زیادی داشته باشد.

وی گفت: از زحمات اقای اشرفیان تشکر میکنم در زمانی که بودند تعامل بسیار خوبی داشتند و از آقای مقدس زاده و دیگران هم تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 5 =