اسرائیل را به تلی از خاک و خاکستر مبدل می‌کنیم

اسرائیل را به تلی از خاک و خاکستر مبدل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمد شیردل پیش از ظهر امروز در پایان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در طبس، در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه دو مرتبه استکبار جهانی در منطقه طبس شکست خورده است این شهرستان شهرت جهانی دارد که یک بار شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ در کویر طبس و دیگری فرود آوردن هواپیمای فوق مدرن و رادارگریز جاسوسی آمریکا در این منطقه است.

وی یادآور شد: برخی حوادث برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار می‌ماند و تأثیرگذاری آن تنها منحصر به یک دوره خاص نیست و در واقع برای طی کردن قله‌های رفیع انسانیت و سعادت همه بشریت مؤثر است که مهم‌ترین آن حادثه عظیم عاشوراست.

این فرمانده سپاه پاسداران و دوران دفاع مقدس بیان کرد: با بصیرت و چشم دل، هر لحظه پیام عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مبنی بر اینکه در هیچ شرایطی نباید با ستمگران سازش کنیم، احساس و درک می‌شود.

وی اضافه کرد: حادثه عاشورا و حضرت امام حسین(ع) طرز زندگی صحیح اسلامی و آرمانی و اینکه با چه کسانی، تا چه مرحله‌ای و چگونه بجنگیم را به ما آموخت، که البته افراد جاهل و احمق آن زمان آن را درک نکردند اما امروز مردم ما بر مردم آن زمان افضل هستند و نه تنها در طول ۳۳ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به انقلاب پشت نکردند، بلکه هر هنگام که روزنه‌های امید مسئولان بسته شده است مردم به صحنه آمده و راه را هموار و توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند.

شیردل خاطرنشان کرد: امروز علی‌رغم وجود برخی مشکلات و سوء تدبیرها اما ایران اسلامی به فضل الهی و با توکل بر خداوند متعال در زمینه‌های متعدد به پیشرفت‌های مهم و قابل‌توجه دست یافته است که برای ما افقی روشن و چشم‌اندازی نورانی را ترسیم می‌کند.

وی گفت: امروز جنبش ۹۹ درصدی ۱۵۰۰ شهر دنیا را به اعتصاب و اعتراض وادار کرده است و آمریکا و هم‌پیمانانش در اوج استیصال، ذلت و شکست به سر می‌برند و علاوه بر این صدای شکستن استخوان‌های کاپیتالیسم، امپریالیسم و لیبرال دموکراسی غرب بدون نیاز به سمعک به گوش می‌رسد و با این حال از سوی آمریکا، انگلیس و اسرائیل زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه گزینه نظامی را بر روی میز دارند مطرح می‌شود.

این تحلیل‌گر سیاسی و نظامی تصریح کرد: اعلام می‌کنیم که در مقابل ملت بزرگ ایران نیز گزینه دفاع کشنده، حیرت‌انگیز، پشیمان‌کننده و ناباورانه روزی میز است.

وی ادامه داد: در صورت حمله نظامی به ایران، قبل از آنکه گرد و خاک اولین موشک و گلوله دشمنان به زمین فرو بنشیند، با شلیک هزاران موشک و گلوله، اسرائیل و ۴۰ پایگاه نظامی آمریکا را به تلی از خاک و خاکستر مبدل می‌کنیم.

شیردل در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان اظهار داشت: امروز هر مسئولی که ادعای انقلابی بودن و پیروی از خط امام و رهبری دارد، باید به مردم خدمت کند، چراکه هر کس این ملت را به حساب نیاورده و بر این ملت بزرگوار فخر بفروشد عملکردش به دور از سیره امام و رهبری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس اعلام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس، قرار بود که محمدعلی مهدی‌نژاد فرماندار شهرستان سرایان سخنران امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در طبس باشد که این موضوع طی خبری در خبرگزاری فارس اعلام شد، اما در نهایت محمد شیردل از فرماندهان سپاه پاسداران و دوران دفاع مقدس این سخنرانی را برعهده گرفت، که به این ترتیب خبر قبلی اصلاح می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =