رئیس جدید اداره بهزیستی طبس منصوب شد

صبح امروز طی مراسمی از زحمات گازرانی رئیس پیشین اداره بهزیستی طبس تقدیر و «محمد حسینی» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

به گزارش طبس نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی طبس صبح امروز در محل فرمانداری سالن شهید رجایی برگزار شد.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: یقینا طبس از خدمات دکتر گازرانی بیشتر بهره مند خواهد شد.

محمدرضا امیرحسنخانی افزود: مدیرکل محترم هم شناخت خوبی از طبس، فردوس، بشرویه و سرایان دارد و مسائل را کاملا پیگیر است.

وی ادامه داد: وضعیت NGO های بهزیستی سرویس می دهند در حوزه انتخابی بنده فعال است و توقع این است از طرف مدیرکل تقدیر شود تا توان چند برابر شود و برنامه ای تا پایان سال ۹۶ طبس داشته باشیم و بنده هم درخدمت هستم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار طبس در این مراسم گفت: دکتر گازرانی بیش از یک دهه خود را وقف خدمت به محرومین و معلولین نموده است و امروز از زحمات ایشان تقدیر می کنیم و الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشتند.

برقی ادامه داد: از توانمندی دکتر گازرانی در جاهای دیگر قطعا استفاده خواهد شد و با توجه به توانمندی بالای ایشان مدیر کل محترم دستور جابه جایی را نمی دادند که بعد از تلاش ها راضی شدند.

تاسیس اولین مراکز توانبخشی وحرفه آموزی شهرستان در سال ۸۳، مسول توانبخشی بهزیستی شهرستان، مدیر مرکز توانبخشی شهرستان طبس، مدرس دانشگاه وکلیه دورهای پیشگیری از معلولیتهای واسیبهای اجتماعی، مربی ورییس هیت ورزشی تکواندو شهرستان، کارشناس cbr(توانبخشی مبتنی برجامعه شهرستان)، عضو کمیته فنی مناسب سازی اماکن عمومی و شورای ساماندهی سالمندان شهرستان، روانشناس وعضو کمیسیون ICF(تشخیص نوع وشدت معلولیت) از جمله سوابق محمد حسینی است.

[important]برای عضویت در کانال پایگاه خبری طبس نیوز در شبکه اجتماعی تلگرام اینجا کلیک کنید.[/important]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =