عقل ترامپ سرجایش نیست/ سپاه نور چشم مردم است

امام جمعه طبس گفت: سپاه نور چشم مردم ایران است و علت کینه آنها از سپاه پاسداران این است که در دهه های اخیر هر نقشه ای که آن ها خواسته اند در این منطقه به نفع خودشان پیاده کنند با ورود سپاه با شکست مواجه شده است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در گفتگو با طبس نیوز در خصوص «یاوه‌گویی‌های ترامپ رییس جمهور آمریکا» گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ما تمام منافع استکبار جهانی در کشور ایران را به خطر انداخته و دست اجانب را از کشور امام زمان(عج) به کلی قطع نموده است مورد عداوت از سمت آمریکا و هم پیمانانش قرار گرفته است.

امام جمعه شهر طبس با اشاره به اینکه رژیم ستمشاهی ایران برای آمریکا و دیگران حیاط خلوت بوده و منافع بسیاری را برای آنان در پی داشته است افزود: دست نشانده های زیادی از سوی آنان به عناوین مختلف در این کشور حضور داشتند و به اصطلاح امروز حقوق های نجومی می‌گرفتند و برای ایران و ایرانی ارزش قائل نبودند و اصلا ایرانی ها را آدم حساب نمی‌کردند و حق توحش می گرفتند که البته این وحشی بودن لایق خود آنهاست.

وی ادامه داد: کینه و دشمنی آن ها نسبت به ایران و انقلاب اسلامی از دیر زمانی است که وجود داشته و دارد و هیچ گاه قطع نشده و نخواهد شد مگر اینکه مردم ایران دست از اسلام و ارزش های انقلابی و ولایت بردارند که این امر محال است و علت کینه و دشمنی مسئولان و دولتمردان آمریکا همین موضوع است.

وی ترامپ را که به تازگی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده را انسانی جاهل، نادان و روانی خواند و عنوان کرد: اوایلی که این فرد به انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کرد و سخنانش را شنیدم همانجا گفتم که عقل این فرد سرجای خود نیست و تعبیرم این بود که ترامپ بالاخانه اش را به اجاره داده است که بعدها کارشناسان به این حقیقت اذعان کردند و گفتند وی باید تست روانی بدهد.

امام جمعه طبس ادامه داد: اخیرا ترامپ بخاطر جهل و نادانی و عدم آگاهی از الفبای سیاست و عدم دانستن تاریخ و جغرافیا مواضع خصمانه ای علیه جمهوری اسلامی گرفته است که البته موضوع تازه ای نیست.

وی با بیان اینکه صحبت های دو روز قبل این رئیس جمهور تکرار همان یاوه گویی های گذشته بود و حرف جدیدی نزد گفت: وی نسبت به برجام گمان می کند موضوع بین دو کشور است در حالیکه این یک قرارداد بین المللی است و اکثر کشورها بجز آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن حمایت می کنند.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: از جهل و نادانی ترامپ همین بس که خلیج فارس را خلیج عربی نام می برد و این گفته نشان از نابلدی این فرد در بحث تاریخ و جغرافیا است.

وی ادامه داد: در اسناد جهانی و بین المللی خلیج فارس را به همین نام ثبت کرده اند و می شناسند و حتی عربستان صعودی که هم‌دست این آقاست خلیج فارس را در اسنادشان به همین نام معرفی کرده است.

امام جمعه طبس سپاه را نور چشم مردم ایران خواند و گفت: طبق گفته امام «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و علت کینه این شخص از سپاه پاسداران این است که در دهه های اخیر هر نقشه ای که آن ها خواسته اند در این منطقه به نفع خودشان پیاده کنند با ورود سپاه با شکست مواجه شده است.

وی با بیان این نکته که آمریکا برای خود خاورمیانه جدیدی را ترسیم کرده بود و درصدد متحول نمودن کشورهایی که در قبضه آنها نبود برآمده و قصد جایگزینی مسئولان آن کشورها با مهره های خود را داشت افزود: برای رسیدن به این اهداف گروه های تکفیری همچون داعش را پدید آورد و در نهایت به چشم خود دیدند که آدم کشی در سوریه و بحرین وعراق و یمن به نتیجه نرسید و امروز داعش دست پروده آمریکا نفس های آخر را می کشد و در حال از بین رفتن است.

حجت الاسلام مهاجریان تصریح کرد: آقای ترامپ باید از این که سپاه پاسداران را تروریست معرفی کرد خجالت بکشد زیرا خود آمریکا و سران آن در راس تروریست ها هستند.

وی در ادامه گفت: همین آمریکایی ها هواپیمای مسافربری ایرانی را در زمان جنگ مورد هدف قرار دادند و ۳۰۰ نفراز زنان و مردان و کودکان ما را به شهادت رساندند و نه تنها اظهار پشیمانی نکردند بلکه فرمانده ناوی که این جنایت را مرتکب شد تشویق نمودند و مدال لیاقت و شجاعت به او اهدا کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که از اول پدید آمدنش جز جنایت و آدمکشی و سر بریدن بی گناهان کاری نداشته نیز مورد حمایت آمریکا است افزود: آدم کشی هایی که در سایر کشورها به وجود می آید همه به دست آمریکا بوجود آمده و این کشور اول تروریست عالم است.

وی سپاه را مدافع مظلومان و ستم دیدگان در تمام جهان خواند و با اشاره به اینکه اسلام مرز نمی شناسد بیان کرد: این از آموزه های اسلام است که در هر جای عالم مظلومی فریاد بزند مسلمانان به کمکش بشتابند و سپاه پاسداران به این ندای مظلومیت پاسخ داده و عصبانیت ترامپ نیز از این جهت است.

امام جمعه طبس ادامه داد: همه مردم ما و مسئولین نظام از رئیس جمهور محترم تا روسای قوه‌های مقننه و قضائیه از سپاه پاسداران پشتیبانی کرده و خواهند کرد و همان فرمایش حضرت امام که با دید الهی و آینده نگری بیان فرمودند که “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” هنوز هم همینطور است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر و پرتوان تر پیش خواهد رفت و تمام این قدرت و صلابت و پیشرفت به برکت حضور ولایت فقیه و امروز به برکت وجود نازنین مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای است و طبق گفته امام راحل باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

وی خاطرنشان کرد: آقای ترامپ آنقدر حماقت و نادانی دارد که متوجه نشده است در طول نزدیک به ۴۰ سال آمریکا هرچه داشته به میدان آورده و همه گزینه هایش را روی میز چیده است ولی هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و پشتیبانی تمام دنیا از رژیم بعث در جهت تسلیح، تشویق و ترغیب به مقابله با ایران گفت: با تمام این تفاسیر نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را در اختیار بگیرند و در نهایت سازمان ملل مجبور شد رژیم بعث را آغازگر جنگ اعلام کند.

وی وظیفه مردم را در حال حاضر بیدار و هوشیاری همچون همیشه دانست و افزود: لازم است مردم و مسئولین محکم تر و با صلابت بیشتر از مقام معظم رهبری پیروی و حمایت نمایند که راز موفقیت و پیروزی همین است.

وی ضمن اشاره به دستور قرآن که گفته هیچ گاه به کفار و مشرکین اعتماد نکنید و نسبت به آنان خوشبین نباشید ادامه داد: از لبخندها و حمایت های آنان نباید فریب خورد که به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا دشمنان همیشه مشت آهنین خود را در دستکش مخملی مخفی می کنند. حجت الاسلام مهاجریان افزود: گاهی برای بزک کردن خودشان اعلام پشتیبانی از مردم هم می کنند و مراسمات ملی ما همچون عید نوروز را تبریک می گویند و سفره هفتسین می اندازد.

وی افزود: لازم است در این راستا مردم بصیر و هوشیار باشند زیرا آن ها با اسلام و ارزشهای اسلامی دشمن بوده و خواهند بود و از این دشمنی دست بر نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =