حربه امروز دشمن ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

امام جمعه عشق آباد گفت: حربه امروز دشمن، ضربه زدن به انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب بنیان کفر و استبداد و ظلم را برهم زده است.

به گزارش طبس‌نیوز، حجت الاسلام تکمیلی صبح امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم عشق آباد گفت: فتنه ۸۸ در خارج از کشور طراحی و کلید خورد و در داخل کشور اجرایی شد.

امام جمعه عشق آباد گفت: در حماسه ۹ دی عظمت انقلاب و خیل عظیم مردم را دیدیم که آبی بر این آتش ریختند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه امیرالمومنین ملاک و معیاری را برای این مواقع بیان نموده اند که در تمام تاریخ مورد استفاده است گفت: ایشان فرمودند هیچگاه افراد را ملاک و معیار حق قرار نده، بلکه ممکن است روزی در مسیر حق باشند و روز دیگر نباشند.

وی ادامه داد: تعبیری که فرموده امام راحل بود و چندین روز پیش از زبان رهبرمان مجددا بیان شد، این بود که ملاک حال فعلی افراد است.

امام جمعه عشق آباد بیان کرد: در فتنه ۸۸ کسانی که این بصیرت را داشتند، توانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی تاکید کرد: ملاک تشخیص را که همان حق است، گم نکنید که به کمک آن اهل حق نیز شناخته خواهند شد.

حجت الاسلام تکمیلی گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ با تخریب و آتش زدن اموال عمومی، زدن، کشتن و آتش زدن مسجد بدنبال پیاده سازی اهداف خود بودند یقینا در صف باطل ایستاده است در هر لباس و رنگ و گروهی که باشد.

وی با بیان این نکته که دشمن در دوره های متفاوت با استفاده از بی بصیرتی افراد به اسلام ضربه زده است گفت: وای بحال آن روزی که خواص، بی بصیرت شوند که ضربه های دشمن از این راه چندین برابر است.

وی افزود: حربه امروز دشمن، ضربه زدن به انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب بنیان کفر و استبداد و ظلم را برهم زده است.

امام جمعه عشق آباد وارد کردن ضربه های امروز دشمن را از طریق خود مردم به کشور عنوان کرد و ادامه داد: این امر بوسیله ایجاد اختلاف، ناراحتی ها، آشوب ها و نارضایتی هایی که به ظاهر ارتباط مستقیمی با آن ندارد، ایجاد می شود.

وی آشوب ها و اعتراض های چند روز اخیر قابل تامل و بررسی خواند و ادامه داد: هر چند این جریانات جزئی بود اما پیامی داشت که اولین آن شنیدن حرف معترضان است که پیرامون اعتراض به تبعیض و گرانی است و نباید اجازه داد که چند فتنه گر قاطی شوند و اعتراضات را سیاسی کنند.

وی بیان داشت: طبق سخن مقام معظم رهبری آنانی که امکانات را در اختیار داشته و دارند باید پاسخگو باشند و حق اعتراض کردن ندارد.

وی با تاکید بر اینکه معترضین هم باید مراقب باشند تا کاری نکنند که دشمن بتواند سوءاستفاده کند افزود: چقدر رسانه های ضدانقلاب الان خوشحال هستند از این اعتراضات که البته اعتراضات به حقی است اما شاید به شیوه درستی بیان نمی شود و نباید مایه خوشحالی آنان را فراهم آورد.

حجت الاسلام تکمیلی درس ۹ دی را حضور مردم، تدین و ایمان و ولایت پذیری بیان کرد که انقلاب را مجدد بیمه نمود و گفت: ادامه این مسیر موجب خواهد شد عزت و اقتدار انقلاب و کشور را شاهد باشیم.

خبرنگار: فهیمه سادات حقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =