انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را در هم شکست

امام جمعه موقت طبس گفت: انقلاب اسلامی ایران بود که هیمنه استکبار را در هم شکست و حیات خلوت آمریکا و جایی که از آن حق توحش میگرفت امروز آمریکا را به استیصال کشانده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بود که هیمنه استکبار را در هم شکست.

وی افزود: مقدار زیادی از اولین نطق سالانه ای که رئیس جمهور کم‌خرد آمریکا در کنگره این کشور اختصاص به ایران داشت و کشور ما در کنار روسیه و چین قرار می گیرد و همان میزان که استکبار از این دو کشور به عنوان قدرت های جهانی نگران است از ایران نیز نگران است و بیشتر به ایران می‌پردازد.

امام جمعه موقت طبس گفت: این ملت نباید فکر کند که جایگاهش در دنیا کم است، بزرگترین مدعی قدرت جهانی خود را در مواجهه با ملت ایران قرار میدهد.

وی یادآور شد: حیات خلوت آمریکا و جایی که از آن حق توحش میگرفتند امروز چنین آمریکا را به استیصال کشانده است که وقتی رئیس جمهورش به کنگره گزارش میدهد میگوید ما در اغتشاشات ایران سکوت نکردیم و چنان کردیم که البته مسئولین سیاسی کشور پاسخ او را دادند.

حجت الاسلام مؤدب با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: گرچه مشکلات اقتصادی مطالبه مردم بود اما گروهی نفوذی دیکتاتور وجود داشت که این امید را در آمریکا زنده کرد که میتوان در آن روز شروع و در ۲۲ بهمن نظام را تغییر داد اما مردم با حضور خود در ۲۲ بهمن جواب آمریکا را خواهند داد.

وی تاکید کرد: البته اگر سهل انگاری و کم کاری و کم توجهی بخشی از مسئولین نمی بود و نباشد، خدا شاهد است این مشکلات هم به لطف الهی چنان حل می شود که آثاری از آن نماند.

وی افزود: ما در شرایط کنونی رسالتی بزرگ داریم، شرایط فعلی ما ممکن است حساس تر از گذشته باشد چون هر گامی به جلو برمیدارید دشمن احساس خطر بیشتری میکند و توطئه بیشتری برنامه ریزی خواهد کرد تا با پیروزی ما مقابله کند.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: این شرایط حساس ایجاب میکند که درست و دقیق عمل کنیم و این نظام امانت در دست همه ماست و مردم و مسئولین هر یک به نحوی باید از این نظام پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که حفظ نظام بر ما واجب است، تضعیف نظام و امیددهی به دشمن هم حرام است.

وی ادامه داد: ۹۵ درصد فضای مجازی کشور در اختیار تلگرام است فضایی که مسئول آن در کشور خودش جزو اغتشاشگران شناخته می‌شود، بنابراین انتظار نداشته باشید که اطلاعات محرمانه کاربران کشور در اختیار سرویس های جاسوسی قرار نگیرد و باید برای این تدبیر اندیشیده شود.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: کسانی که کانال و سایت دارید، چیزی بنویسید که به تشیع و نظام ولایی لطمه وارد نشود، دشمنان را خوشحال و دوستان را ناامید نکند، به ملت امید دهید، امید حقی است که انسان تمام توان خود را برای فراهم کردن شرایط برای نتیجه دادن آن می‌کند.

وی یادآور شد: امید دادن وقتی موثر است که اسباب و شرایط آن نیز فراهم شود، آسیب ها را بشناسید تمرکز روی نقاط ضعف و مشکلات کنید همکاری و همدلی کنیم تا مشکلات حل شود مردم سنگ تمام گذاشته و خواهند گذاشت.

حجت الاسلام مؤدب با اشاره به نقش مسئولین در رفع مشکلات در نظام گفت: مسئولین امتحان خود را درست بدهیم و وظیفه خود را در قبال این امانت الهی به نحو احسن انجام دهیم تا در نزد خداوند سربلند شویم.

وی با اشاره به ۱۴ بهمن روز ملی فناوری فضایی گفت: هشت کشور وجود دارند که چرخه فناوری فضایی را به دست گرفتند و به طور کامل در احتیار دارند و ایران یکی از آن کشورهاست و طبیعی است که در آینده قدرت مانور خواهد داشت.

امام جمعه موقت طبس گفت: برجام تاکتیکی قهرمانانه برای به زمین زدن آمریکا بود و اکنون به چالشی برای آمریکا تبدیل شده است و آمریکا نمی تواند با آن صراحتی که پیش از برجام با ما و اروپاییان برخورد می کرد، برخود کند.

وی افزود: با وجود برجام، تحریم ها وجود دارد و خواهد بود ولی باید در عرصه های مختلف دیپلماسی فعالیت کنیم حتی کمترین ضربه و آسیبی که می توانیم به دشمن وارد کنیم و برجام یکی از آن نقاط بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =