حفظ مفاهیم و معانی بسیج مهم ترین رسالت است

نماینده مردم طبس درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز حفظ مفاهیم و معانی بسیج از جمله ایثار، مبارزه با هوای نفس و از خودگذشتگی از مهم ترین رسالت ها است.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز حفظ مفاهیم و معانی بسیج از جمله ایثار، مبارزه با هوای نفس و از خودگذشتگی از مهم ترین رسالت ها است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد علی عبدالله زاده  صبح یکشنبه دردیدار با پرسنل بسیج سپاه ناحیه طبس اظهارکرد: امروز باید از معنای بسیج و آرمانهایش یعنی ایثار، مبارزه با هوای نفس  و از خودگذشتگی دفاع و این آرمانها را حفظ  کنیم.

وی با بیان اینکه برخی ازواژه ها به مرور زمان معنایشان بزرگ، وسیع و ارزشمند تر می شود، عنوان کرد: بسیج یکی از این واژه هاست که امروز معنایی بسیار مهم پیدا کرده است که ایثار، فداکاری، گذشت، حرکت در مسیرمبارزه با هوای نفس از معانی است که به بسیج پیوند خورده است و مهمترین کار امروز حفظ این معانی است.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج در سال جاری اقدامات بسیار مهمی انجام داده که مهمترین کار را در انتخابات اخیر باید مثال زد چرا که این انتخابات امنیت پایداری را برای کشور رقم زد و حضور بسیجیان در این عرصه و خلق حماسه سیاسی بسیار ارزشمند بود.

وی درخصوص هماهنگی کار دولت و مجلس نیز افزود: مجلس عزمی جدی درهمکاری با دولت دارد و سعی بر آن است تا در مقوله اقتصاد که دیگر برنامه حماسه ساز سال است با همکاری و همراهی دولتمردان محقق شود.

عبدالله زاده درخصوص مسائل منطقه نیز گفت: طرح خاورمیانه بزرگ استراتژی جدیدی نیست که آمریکائیها روی آن برنامه ریزی کرده اند بلکه بعد از ۱۱ سپتامبر این طرح جهت اجرا درمنطقه به اجرا در آمده است.

وی گفت: امروز حکام بی غیرت عرب هم نوع کشی، هم دین و هم مذهب کشی را می بینند و سکوت اختیار کرده اند و چه بسا فردا نیز نوبت خودشان خواهد شد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس نیز درابتدای این دیدار طی ارائه گزارشی گفت: ناحیه مقاومت بسیج طبس با پنج حوزه مقاومت بسیج محلات و دو حوزه بسیج اقشار در راستای وظیفه و رسالتی که عهده دار است انجام وظیفه می کنند.

سرهنگ مهدی صادق احمدی بیان داشت: محور کار بسیج درحال حاضر تربیتی و معرفتی است و دراین راستا از تجربیات ارزشمند کسانی که درهشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =