برگزاری همایش گوهر علم و عفاف در میقات الرضا شهرستان طبس

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نخستین روز از دهه کرامت همایش گوهر علم و عفاف در تالار همایش های مجموعه فرهنگی میقات الرضا شهرستان طبس برگزار شد.

طبس نیوز: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نخستین روز از دهه کرامت همایش گوهر علم و عفاف در تالار همایش های مجموعه فرهنگی میقات الرضا شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،این برنامه باشکوه با حضور ۳۰۰ خواهر بسیجی، طلاب حوزه علمیه و راهنمایان زائر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزارشد.

مدیر کارگروه تخصصی آموزش خانواده در استان خراسان رضوی با بیان اینکه زن کانون عفاف و پاک‌دامنی است اظهار کرد: زن جایگاه والای دار دو حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند «از دامن زن، مرد به معراج می‌رود».

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل موسوی افزود: زن بایستی سه ویژگی متکبر که با جنس مخالف باقدرت باشد، بخیل یعنی کمتر خرج کند و با نامحرم صحبت نماید و ترس که از جنس مخالف بترسد را داشته باشد.

وی با سفارش به اهمیت پوشش و عفاف در اسلام بر ازدواج آسان و عدم سختگیری در شرایط ازدواج و استناد به فرمایش حضرت امام علی (ع) «اگر انسان‌ها می‌دانستند زندگی کنار هم چقدر محدود است، نامحدود به یکدیگر عشق می‌ورزیدند» بر پنج مورد اخلاق خانوادگی، اجتماعی، جنسی، اقتصادی و شغلی که باید داشته باشیم تاکید نمود.

تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی، قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، همسرایی گروه سرود خواهران حوزه مقاومت بسیج خواهران و مولودی خوانی حسین داریوش مداح اهل بیت (ع) از جمله سایر برنامه‌ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =