کسی حق ندارد بر سر مسائل هسته‌ای معامله کند

حجت‌الاسلام زنجانی در خطبه‌های نماز جمعه طبس گفت: مذاکرات به معنای عقب‌نشینی نیست و کسی حق ندارد بر سر مسائل هسته‌ای معامله کند، دستاوردهای هسته‌ای هزینه سنگین خون دانشمندان هسته‌ای است.

طبس نیوز: حجت‌الاسلام زنجانی در خطبه‌های نماز جمعه طبس گفت: مذاکرات به معنای عقب‌نشینی نیست و کسی حق ندارد بر سر مسائل هسته‌ای معامله کند دستاوردهای هسته‌ای هزینه سنگین خون دانشمندان هسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، امام جمعه موقت طبس در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام محمد باقر(ع) به بیان احادیث و روایات در مورد حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: آیه مباهله، سوره «هل اتی»، آیه مودت، آیه تطهیر و سوره کوثر در مورد شان حضرت بیان شده و تقارن آن با روز زن و مادر یعنی بانوان جامعه اسلامی زندگی حضرت را الگو قرار دهند و امر حجاب، خانه‌داری، شوهر‌داری و دفاع از اسلام و امامت و ولایت الگو باشند.

حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی‌طبسی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۹ فروردین و روز ارتش اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب گروهک‌های معاند خواستار لغو ارتش شدن و ارتش را طاغوتی دانستند و خواهان انحلال ارتش بودند اما امام راحل با تیزبینی دقیق در ۲۹ فروردین ۵۸ این روز را روز ارتش نام‎گذاری کردند و گفتند ارتش ما ارتش الهی است، ارتش در کردستان، جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، تلاش در راه خودکفا شدن و تلاش در نوسازی کشور اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی در خصوص دوم اریبهشت سالروز تاسیس سپاه گفت: عملکرد سپاه در جامعه اسلامی ملموس است و وظیفه سپاه به فرموده امام(ره) پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: به فرموده رهبری مهم‌ترین دستاورد هسته‌ای تقویت اعتماد به نفس ملی است و امروز از «ما می توانیم» عبور کرده‌ایم و به «ما توانستیم» رسیدیم و باید اعتماد به نفس ملی را تقویت کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی ترفندهایی را در مقابل نظام اسلامی ایجاد کرده است، فضای بین المللی علیه جمهوری اسلامی و ضد ایرانی ایجاد کرده و با مذاکرات موافقت شد تا این فضا شکسته شود و با ابتکار عمل از دست استکبار در آید و بهانه از آن‌ها گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: بعضی تصور می‌کنند هزینه دستاورد هسته ای تحریم‌ها و فشارها بوده است اما قبل از دستاوردهای هسته ای تحریم‌ها و فشارها بر ضد ایران بوده و تصویب تحریم‌های ایران از سال ۵۸ است و کسی فکر نکند اگر مسائل هسته‌ای حل شود مشکلات حل خواهد شد که این گونه نیست.

حجت‌الاسلام زنجانی گفت: مذاکرات به معنای عقب‌نشینی نیست و کسی حق ندارد بر سر مسائل هسته‌ای معامله کند دستاوردهای هسته‌ای هزینه سنگین خون دانشمندان هسته‌ای است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دولت در این جهت گام‌هایی برمی‌دارد و از سیاست‌های دولت در امر مذاکرات پشتیبانی می‌شود و امروز آبروی دولت در سیاست خارجی به برخی از مسائل گره خورده است که یکی از آنان مذاکرات هسته‌ای و دوم قضیه نماینده ایران در سازمان ملل است و برخلاف قوانین بین‌المللی است که آمریکا بخواهد کسی را راه ندهد و مردم ولایت مدار ایران از این امر نخواهند گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =