معاون رئیس جمهور از سامانه سامد در خراسان جنوبی بازدید کرد

معاون اجرائی رئیس جمهور دقایقی پیش پس از ورود به خراسان جنوبی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان, از سامانه الکترونیکی دولت سامد در بیرجند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،محمد شریعتمداری  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهارداشت: مردم به جای تحویل دادن نامه‌های مکتوب می‌توانند با تماس با مرکز ۱۱۱ سامد مطالب و مشکلاتشان را به رئیس جمهور منتقل کنند و اطمینان داشته باشند این مطالب مورد رسیدگی و توجه قرار می گیرد.

وی افزود: رئیس جمهور فردا چهارشنبه در سفر به خراسان جنوبی با مردم, علما و روحانیون، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نخبگان دیدار می‌کند.

وی تصریح کرد: مطالبی که قبلا با همکاری استاندار خراسان جنوبی در تهران مطرح شده بود در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: برگزاری  نشست خبری رئیس جمهور با حضور اصحاب رسانه و تشریح توفیقات سفر از دیگر برنامه های یازدهمین سفر کاروان تدبیر و امید است.

شریعتمداری بیان کرد: با توجه به محرومیت استان برنامه‌های ویژه‌ای برای استان پیش بینی شده است که شنیدن این مطالب از زبان شخص رئیس جمهور انجام می‌شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =