دعوت مسئولان طبس برای استقبال از وزیر راه +برنامه‌های سفر دکتر آخوندی

نماینده محترم مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان طبس از عموم مردم برای مراسم استقبال از نماینده ویژه هیئت دولت دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس ( طبس نیوز)، نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان طبس در بیانیه مشترکی از عموم مردم برای مراسم استقبال از نماینده ویژه هیئت دولت در سفر به شهرستان طبس دعوت کردند.

دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه طبس، بیمارستان یکصد تختخوابی را افتتاح و پس از آن در نشست تخصصی بررسی مشکلات شهرستان طبس حضور خواهد یافت و بعد از آن ضمن ادای احترام به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در جمع مردم طبس سخنرانی خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی که به صورت زمینی مسیر طبس-بیرجند را خواهد پیمود، قطعه هفتم باند دوم جاده دیهوک-راور را نیز افتتاح خواهد کرد.

متن دعوت آقایان عبدالله‌زاده، هاشمی و مهاجریان‌مقدم به این شرح است:

بسمه تعالی

مردم شریف و نجیب شهرستان طبس

سلام علیکم

به لطف خداوند متعال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و عزت هر چه بیشتر در سایه رهبری های هوشیارانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای( مدظله العالی) و پایداری و استقامت در مقابل مشکلات و دسیسه های استکبار جهانی، همچون کوهی استوار ایستاده و با همراهی و همدلی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه در تمامی عرصه های نظام، آنجا که حضور آگاهانه مردم لازم بوده مشارکت جدی نموده و مسئولین و خدمتگزاران نظام را بر آن داشته تا با پشتوانه ای عظیم و تعهدی وصف ناشدنی در خدمت نظام و تدبیر امور مملکت باشند.

اکنون در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی به استان خراسان جنوبی با شور و شعف از ورود کاروان تدبیر و امید به مرکز استان استقبال و حضور نماینده پرتلاش و خدمتگزار ایشان جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی را به شهرستان طبس به دیده منت نهاده و در نشستی تخصصی و مفید ، مشکلات و و تنگناهای پیشرفت و توسعه و پتانسیل های مادی و معنوی سرزمین عزیزمان شهرستان طبس را به عرض ایشان خواهیم رساند تا در سایه تدابیر ارزشمند دولت تدبیر و امید و اتکا به خون شهدای گرانقدر و امید به عنایات خداوند متعال، فردایی روشن و امید بخش را فراروی خود داشته باشیم.

از شما مردم شریف و عزیز شهرستان طبس دعوت می نماییم تا در روز چهارشنبه ۳/۱۰/۹۳ بعد از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، استقبال کننده ی نماینده ویژه دولت تدبیر و امید باشید.

دیدگاهی در “دعوت مسئولان طبس برای استقبال از وزیر راه +برنامه‌های سفر دکتر آخوندی

  1. سفر چند ساعته به طبس دردی را دوا نمیکند.کاش آقای وزیر سری هم به جاده ی خاکی روستاهای خروان علیا و سفلی که در حال منقرض شدن است میزد

    طبس نیوز: همشهری گرامی، ظاهر امر این است جاده خاکی روستاهای خروان علیا و سفلی در مسیر و جاده جدید طبس-بشرویه لحاظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =