مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پنج‌شنبه میهمان طبس خواهد بود

دکتر عبدالله‌زاده گفت: پنج‌شنبه ۴ دی‌ماه ۹۳ شاهد حضور دکتر نوربخش برای حضور در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در طبس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، بعد از پیگیری مجدانه و رایزنی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور، هیئت مدیره این سازمان در تاریخ ۳ شهریورماه ۹۳ موافقت خود را با احداث پلی کلنیک تخصصی طبس اعلام و دستور شروع عملیات اجرایی آن را در سال جاری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد.

پس از این دستور جلسه‌ای در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس با حضور دکتر عبدالله‌زاده برگزار شد که طی آن زمین پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی طبس به مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی، جهت احداث پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان طبس حدفاصل دانشگاه پیام نور و مرکز لرزه‌نگاری در انتهای بلوار شهدای گمنام با وسعت ۴ هزار متر مربع اختصاص یافت.

دکتر محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی که قول حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور را برای کلنگ‌زنی این طرح مهم درمانی برای اوایل دی‌ماه داده بود، گفت: پنج شنبه ۴ دی ماه ۹۳ شاهد حضور دکتر سید تقی نوربخش برای حضور در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در طبس خواهیم بود.

محمدعلی عبدالله‌زاده افزود: دوری از مراکز درمانی شهرستان‌های همجوار و وجود ۱۷ هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از ۵۰ هزار نفر بیمه‌شدگان تبعی سازمان تامین اجتماعی در طبس، احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان را ضرورت می‌بخشد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه از مدیران سازمان تامین اجتماعی در کشور و خراسان جنوبی تقدیر کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان و سلامت شهرستان طبس از شاخص‌های کشوری دنبال مانده است و بر همین اساس پیگیری مجدانه خود را برای تبدیل این شهرستان به قطب درمانی منطقه ادامه خواهم داد.

2 دیدگاه دربارهٔ «مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور پنج‌شنبه میهمان طبس خواهد بود;

  1. ایشان بیرجندی هستند و فارغ التحصیل فوق تخصص ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی تهران و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =