عملیات اجرایی راه‌آهن سراسری شرق کشور به‌زودی آغاز می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی راه‌آهن سراسری شرق کشور به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه‌الله خدمتگزار  در دیدار با امام جمعه بیرجند، ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” اشاره کرد و اظهار داشت: امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام‌های مؤثرتری با همت همگان برداشته شود.

وی بیان کرد: در سال جدید ایجاد نشاط و شادابی به‌ویژه در حوزه اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری دولت در استان است که امید است به نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.

استاندار خراسان جنوبی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: مسئولان باید فضایی را فراهم کنند تا همه افراد و گروه‌های مورد تأیید نظام با سلایق مختلف بتوانند در چارچوب‌های تعیین شده قانونی به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های مورد نظر خود بپردازند.

خدمتگزار افزود: مردم خوب و ولایتمدار خراسان جنوبی در تمامی عرصه‌ها مشارکت بسیار بالایی داشته و دارند که این امر نشان از تعهد و پایبندی آنها به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی به دیدار نوروزی خود در نخستین روزهای سال با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهوری و نیز مصوبات سفر به استان مورد پیگیری جدی قرار گرفت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر آنها را به مرحله اجرا بگذاریم.

استاندار خراسان جنوبی رفع بیکاری در استان را از دیگر برنامه‌های کاری دولت در استان دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز امید است با اجرایی شدن برخی مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان بخش اعظمی از مشکلات استان در حوزه اشتغال مرتفع شود.

خدمتگزار افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد مشاور پروژه اتصال استان به خط ریلی راه‌آهن سراسری مشخص شده که امید است هرچه سریعتر وارد استان شده و گام‌های اجرایی این پروژه مهم و عظیم برداشته شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =