گردهمایی بزرگ جانبازان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مقام مسئول در روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی گردهمایی بزرگ جانبازان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،جواد رضایی اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و حضرت ابوالفضل عباس(ع) روز جانباز پیاده‌روی آدینه با همکاری این سپاه و دفتر امام جمعه بیرجند و با حضور اقشار مختلف مردم ایثارگران و جانبازان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و امام حسین(ع) در بوستان آزادگان بیرجند را از دیگر برنامه‌های هفته جانباز در این بنیاد برشمرد و گفت: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشای روز جمعه پیش‌رو با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری گردهمایی جانبازان تمام استان خبر داد و افزود: این گردهمایی با حضور تمامی جانبازان استان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام ابوترابی در هفته جانباز برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: طرح علمداران حماسه در سراسر استان برای دیدار و بررسی مشکلات جانبازان در هفته جانباز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سپاس مدتی پیش از سوی مقام معظم رهبری برای دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهداء و ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت‌های مختلف به اجرا درآمد، یادآور شد: این طرح به مناسبت هفته جانباز با عنوان علمدار حماسه برای دیدار با خانواده‌های جانبازان توسط ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه به همین مناسبت گلزار شهدای سراسر استان با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران و مسئولان استان غبارروبی و عطر افشانی می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته جانباز سخنرانی خواهند کرد.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =