خراسان جنوبی میزبان مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه ۵ کشور شد

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه پنج کشور به میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،فاطمه احراری اظهار داشت: در راستای ترویج ورزش همگانی، شور و نشاط اجتماعی و شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه پنج کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌های خراسان شمالی، گلستان، خراسان رضوی، سمنان و خراسان جنوبی حضور دارند و از ۲۷ تا ۳۰ مرداد ماه جاری در سالن مجموعه ورزشی شهید شهپر بیرجند به مصاف هم می‌روند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های ورزشی روستائیان استان تصریح کرد: تیم والیبال بانوان خراسان جنوبی پیش از این دو مرتبه به عنوان تیم برتر منطقه شرق به رقابت‌های‌کشوری راه پیدا کرده و در این ماراتن ملی نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاده است.

احراری با بیان اینکه اعضای تیم‌های ورزشی در مسابقات منطقه‌ای و کشوری باید بر اساس بخشنامه فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی از ساکنان روستا و دارای بیمه خدمات درمانی روستایی باشند، یادآور شد: در همین راستا با هیئت‌های ورزش روستایی و بومی و محلی شهرستان‌های استان مکاتباتی صورت گرفته است تا ورزشکاران برتر خود را برای استعدادیابی و گزینش تیم والیبال خراسان جنوبی به مرکز استان اعزام کنند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ والیبالیست بانوی روستایی از شهرستان‌های بیرجند و قاین در طرح شناسایی شرکت کردند و با انتخاب ۱۲ نفر برتر از روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر فاطمه عبادی و زهرا رضایی انجام می‌دهند و خود را برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های منطقه‌ای شمال شرق کشور آماده می‌کنند.

نایب رئیس هیئت روستایی و بومی محلی خراسان جنوبی با اشاره به امتیاز میزبانی مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه شمال‌شرق کشور گفت: از آنجائیکه تجربه دو دوره میزبانی اینگونه از مسابقات را پیش از این داشته‌ایم و ورزشکاران خراسان جنوبی نیز از روحیه مناسبی برخوردار هستند امیدواریم نماینده استان بتواند با کسب رتبه برتر به رقابت‎های کشوری صعود کند.

احراری ادامه داد: تیم قهرمان مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه شمال‌شرق کشور به رقابت‌های کشوری صعود می‌کند و در اواخر تابستان امسال به مصاف تیم‌های برتر مناطق پنج‌گانه کشور خواهد رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =