روابط عمومی استانداری سخنان خود استاندار را تکذیب کرد/ صوت سخنان استاندار خراسان جنوبی سندی بر سخنانش در عدم برگزاری یادواره های شهدا

روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با پیام تکذبیه ای سعی در جمع کردن آبروی ریخته شده دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خاورستان، ۳۰  آذر ماه سال جاری کارگروه ایثار و شهادت در استان برگزار شد کارگروهی که سخنان قابل تاملی از استاندار در خصوص شهدا گفته شد.

اما اکنون پس از گذشت ۱۰ روز از سخنان وی، روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تکذبیه ای منتشر کرد.

 در این تکذبیه ای آمده است: با توجه به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر دستور و مخالفت استاندار محترم خراسان جنوبی با برگزاری یادواره شهداء تا پایان انتخابات یا توصیه ایشان به فرمانداران مبنی بر شرکت نکردن در نماز جمعه و عدم حضور نماینده عالی دولت در تشییع شهدای گمنام به رغم حضور ایشان در بیرجند ، ضمن تکذیب شدید این اخباربی پایه و اساس، از بی اخلاقی های رایج شده در فضای مجازی که ناشی از به فراموشی سپردن تقوا و اخلاق است ابراز تأسف نموده و چنین رویکردی را زیبنده ی فضای استان ندانسته چرا که این اتهامات بی اساس و مشاجرات بی ثمر سیاسی و احساسی گره ای از مشکلات مردم شریف این دیار باز نمی کند.

 حال می توان این گونه گفت: ارائه سخنان استاندار خراسان جنوبی درباره عدم برگزاری یادواره شهدای در زمان نزدیک انتخابات به قدری روشن و مبرهن است که این سخنان در تمام رسانه های استان بازتاب داشته است و همه رسانه ها این سخنان را که در کارگروه ایثار و شهادت عنوان شده بود را منتشر کردند.

همچنین این سخنان به قدری در استان بازتاب داشت که باعث موضع گیری های مختلف از سوی ائمه جمعه و نخبگان استان گشت.

 هم چنین در پیام تکذبیه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی آمده است: “دلسوزان استان و به ویژه صاحبان سلایق سیاسی با نصب العین قرار دادن آموزه های دینی و تأکیدات بزرگان نظام، از انتشار مطالب بی پایه و اساس امتناع ورزند و قبل از انتشار خبر یا اظهار نظری از منابع رسمی کسب اطلاع نمایند”.

 روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی دقیقا سخنانی را شدیدا تکذیب می کند و می گوید که باید از منابع رسمی کسب اطلاع کرد که فایل صوتی سخنان استاندار که در کارگروه ایثار و شهادت در خصوص یادواره های شهدا سندی بر گفته های استاندار است.

 پایگاه خبری تحلیلی خاورستان بخشی از سخنان پرویزی را که در کارگروه شهادت و ایثار گفته است را در قالب فایل صوتی منتشر کرد که می توانید در ادامه بشنوید.

 دانلود فایل صوتی

 حال پس از واکنش های نخبگان و ائمه جمعه استان پس از سخنان استاندار خراسان جنوبی و با گذشت ۱۰ روز از گفته های استاندار اینکه چرا اکنون پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی با علم به اینکه استاندار چنین سخنانی را مطرح کرده است تکذبیه منتشر کرده است جای بسی سوال دارد و نشان می دهد که برخی ها می خواهند آبروی ریخته شده را با تکذبیه جمع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =