اگر کشورهای اسلامی مسلمان واقعی می‌بودند بازیچه آمریکا و اسرائیل نمی‌شدند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر کشورهای اسلامی مسلمان واقعی می‌بودند بازیچه آمریکا و اسرائیل نمی‌شدند و داعشی به وجود نمی‌آمد پس باید به قوانین قرآن و اسلام عمل کنیم و تابع آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش طبس نیوز به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با امام جمعه، بخشدار و معتمدین آرین‌شهر اظهار داشت: برای برطرف کردن مسائل و مشکلاتی که در آرین‌شهر مطرح شد باید به مسئولان قانونی و مربوط به آن واگذار شود.
وی افزود: برای هر امری مسئولی مشخص شده است و کسی که در ابتدا باید پاسخ مردم را بدهد مسئول مربوطه است و اگر افراد به وظایف خود عمل کنند هیچ اقدامی روی زمین نخواهد ماند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مشکل راه‌های بیرجند- قاین بیان کرد: مسئله راه‌ها بسیار مهم است که‌ باید مورد توجه قرار گیرد و با گذشت ۳۷ سال هیچ اقدام شایسته‌ای در راه‌ها انجام نشده و همچنین وعده‌های ۲ تا ۳ سال گذشته نیز برای ساخت راه‌ها عملی نشده است.
عبادی با اشاره به مشکلات زمین‌های حوزه علمیه آرین‌شهر نیز گفت: در این راستا مسئولان مربوطه در شرایط فعلی نباید برای واگذاری زمین به دنبال تعداد نفرات باشند چون حوزه تازه تأسیس است و کمبود روحانی در شهر و روستا وجود دارد و این فکر خوبی نیست که باید یک حوزه تازه تأسیس بیش از ۳۰ طلبه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته انگلیس و رضاخان در یک بازه تاریخی با بستن مدارس و حوزه علمیه کشور بدترین ستم‌ها را کردند و آنقدر تبلیغ کردند که مردم آن زمان کتاب‌ها را به عنوان کاغذ باطله می‌شناختند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه بهمن ماه هستیم یادآور شد: بهمن ماه ماه انقلاب است و درگذشته کشور ما در دست بیگانگانی مانند انگلیس بود که بسیار فساد و غارت کردند و نصف جمعیت ایران  را انگلیسی‌ها با چراغ خاموش از بین بردند و ۹ میلیون جمعیت از فقر، گرسنگی و قحطی در آن زمان مردند.
عبادی اظهار داشت: در آن زمان انگلیس فرهنگ مکتوب ما را نابود کرد و موادمخدر  را وارد کشور کرد و به صورت رایگان در اختیار مردم ایران قرار داد تا جوانان ما را به سمت اعتیاد بکشاند.
وی افزود: آنچه در بهمن ۵۷ صورت گرفت این بود که بیگانگان را از کشور بیرون کردند و براساس قانون گرفته شده از دین امور را به دست مردم داده تا مردم سرنوشت خود را تعیین کنند و این کار کمی نیست.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب به مردم اختیارات داده است گفت: این مردم هستند که باید حواس‌شان در انتخابات جمع باشد و خدمتگزاران خود را انتخاب کنند.
عبادی خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی مسلمان واقعی می‌بودند بازیچه آمریکا و اسرائیل نمی‌شدند و داعشی به وجود نمی‌آمد پس باید به قوانین قرآن و اسلام عمل کنیم و تابع آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =