طنین صدای حامد علیزاده در مراسم اختتامیه جشن رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: از لطایف معنوی مراسم اختتامیه جشن رمضان، حضور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کشور مالزی حامد علیزاده بود که با قرائت آیاتی از سوره مبارکه مریم زمینه شور معنوی استماع‌کنندگان کلام وحی را به وجود آورد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، شب گذشته سوم تیرماه بعد از گذشت یک ماه از برگزاری محافل قرآنی در شهرستان‌های مختلف، نشست‌های علمی و برپایی مسابقات مختلف، جشن رمضان در خراسان‌جنوبی به کار خود پایان داد.

از لطایف معنوی مراسم اختتامیه جشن رمضان، حضور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کشور مالزی حامد علیزاده بود که با قرائت آیاتی از سوره مبارکه مریم زمینه شور معنوی استماع‌کنندگان کلام وحی را به وجود آورد.

اجرای تواشیح از دیگر برنامه‌های اختتامیه جشن رمضان بود که توسط تعدادی از جوانان قرآنی خراسان‌جنوبی اجرا شد و در نهایت از هنرمندان قرآنی خراسان‌جنوبی و فعال در نمایشگاه قرآن و خبرنگاران فعال در حوزه قرآن تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت که در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد نیز تجلیل به عمل آمد که بر اساس گفته مسئولان در راستای شرکت در این مسابقه بیش از ۱۶ هزار پیامک ارسال شده است.

این مراسم در محل مسجد محمد امین(ص) بیرجند با حضور مسئولان و فعالان قرآنی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =