نیروی انتظامی نوک حمله استکبار/امنیت را مرهون خون شهدا هستیم

بیرجند- نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای انتظامی نوک حمله استکبار هستند، گفت: امنیت کنونی مرزها را مرهون خون شهدا هستیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اوحدی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تشییع شهید «هادی کاردیده» در بیرجند بیان کرد: شهادت از نظر اسلام بزرگترین موفقیت و آرزو برای شهید است.

وی با بیان اینکه باید همواره راه و رسم زندگی شهدا را الگویی برای خود قرار دهیم، گفت: باید در جلسات شهدا، راز شهادت را پیدا کنیم.

حجت الاسلام اوحدی با بیان اینکه یاد شهدا مردم را از غفلت می رهاند، افزود: شهید راهنمای بشر است که تاریکی را روشن می کند.

وی با اشاره به شهادت شهید هادی کاردیده از نیروهای انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در ارتباط با بسیاری از ناهنجاری ها در صحنه است اما متاسفانه گاهی برخی نیش و کنایه هایی را به این نیروی سرافراز می زنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله استکبار هستند که اگر در مرزها نبودند، امروز امنیت در جامعه وجود نداشت.

وی با اشاره به واقعه عاشورا بیان کرد: شهادت حسین(ع) یک حقیقتی بود که پشت پرده ها را آشکار و آنچه که برای جامعه بشریت مجهول مانده بود را معلوم کرد.

حجت الاسلام اوحدی با بیان اینکه شهدا همانند گوهرهایی در تاریکی جامعه می درخشند و نور می دهند، افزود: اگر ظلمت و تاریکی در جامعه حاکم شود، انسان هایی را که دنبال حقیقت هستند دچار مشکل خواهند شد.

وی با بیان اینکه برخی انسان ها به دلیل اینکه درک درستی از نور ندارند هر ظلمتی را نور می پندارند، افزود: هدایت این طیف از جامعه کار مشکلی است زیرا حقیقت را نمی دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =