رشد بیش از ۶ برابری حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق گفت: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق در مهرماه سال جاری ۱۶۷۲۰ تن بوده که نسبت به شهریورماه که ۲۲۵۵ تن بوده است از رشد ۶۴۱ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۶۴۱ درصد افزایش به رشدی بیش از ۶ برابر رسیده است.

خبرطبس: مدیرکل راه آهن شرق گفت: حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق در مهرماه سال جاری ۱۶۷۲۰ تن بوده که نسبت به شهریورماه که ۲۲۵۵ تن بوده است از رشد ۶۴۱ درصدی برخوردار است و در آمد حاصل از آن نیز با ۶۴۱ درصد افزایش به رشدی بیش از ۶ برابر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمد ابراهیم اقبالی گفت: در مهرماه امسال تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این ناحیه ۵۴۸ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۱۲۰ تن‌کیلومتر بوده است که نسبت به شهریورماه که معادل ۵۱۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۵۰تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۷درصدی و نسبت به مهرماه سال گذشته از رشد ۲۳ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در مهرماه ۳۰۶ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۷۵۰ تن‌کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به شهریورماه که معادل ۲۷۴ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۹۱۰ تن‌کیلومتر بوده، از رشد ۱۲ درصدی و نسبت به مهرماه سال گذشته از رشد ۲۵ درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: حمل سنگ آهن در اداره کل راه آهن شرق طی مهرماه امسال ۳۱۳ هزار و ۴۲۹ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ که برابر با ۱۵۹ هزار و ۶۶۱ تن بوده به میزان ۹۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در ماه گذشته تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ نفر در این ناحیه جابجا شده‌اند که روزانه به صورت میانگین بالغ بر ۴۰۴۰ مسافر است که نسبت به مهر ماه سال گذشته ۳۳ درصد رشد دارد.

2 دیدگاه دربارهٔ «رشد بیش از ۶ برابری حمل زغالسنگ در اداره کل راه آهن شرق;

  1. عامه شهروندان معزز طبسی خوشحال و خرسندند که در سایه توجهات و برنامه ریزی های کارشناسانه و کاربردی و دقیق استان خراسان جنوبی عزیز ، شور و نشاط و تحرک به زیرساخت های صنعتی شهرمان بازگشسته است.

  2. حال که بواسطه معادن پروده راه اهن به این منطقه کشیده شده میلطبید برای احقاق حق هم که شده ۵۰کیلومتر از ادامه معادن زغالسنگ پروده تا شهر دیهوک کشیده میشد تا مردم این منطقه هم از نعمت راهآهن برخوردارمیشدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =