همسر شهید منتظر قائم: واقعه طبس تفسیر مجدد سوره فیل است

همسر شهید «محمد منتظر قائم» گفت: برگزاری این مراسم نوعی شکرگزاری از این واقعه و نصرت الهی است.

به گزارش طبس نیوز، صدیقه بیگم مدرس ثانوی روز سه شنبه و در مراسم گرامیداشت امداد الهی در واقعه ۵ اردیبهشت در صحرای طبس، با بیان اینکه حادثه طبس مرگ تدریجی و سرآغازی برای دفع هیمنه آمریکا زیر شن‌های روان و اضمحلال قدرت آمریکاست افزود: صحرای طبس در طول تاریخ، تفسیر مجدد سوره فیل و شکست گردنگشان و قلدران لشکر ابرهه توسط پهپادهای بدون سرنشین خداوند و حادثه عبرت‌آموز در تاریخ معاصر است.

بانو مدرس بیان کرد: ناکامی آمریکا در توطئه‌های شوم، حقانیت انقلاب و جمهوری اسلامی است چرا که پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی جهان در برابر اراده الهی و شن‌های صحرای طبس حرفی برای گفتن نداشته و ندارند.

وی با بیان اینکه، جمله تاریخی امام راحل که “آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” برای جهانیان در حال اثبات شدن است، افزود: به فضل الهی و مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران تحت امامین انقلاب، انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته آرمان‌ها و اهداف را دنبال می‌کند و دشمنانش در حال افول و ضعیف شدن هستند.

او خطاب به مسئولین برگزار کننده این مراسم یادآور شد: از مردم ایران و جهان اسلام عاجزانه می‌خواهم این جملات ارزشمند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند و به آن عمل کنند.

همسر شهید، ولایت فقیه را بزرگترین میراث حضرت روح‌ الله و ضامن ثبات و تعالی جمهوری اسلامی، دانست و تاکید کرد: ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای جهان اسلام و بشریت است و به کسانی که با بن بست‌های فکری و طرح مسائلی مانند رفراندوم به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند اعلام می‌کنیم که اتحاد و وحدت ملی همه گروه‌ها وظیفه شرعی و عقلی و مهمترین راهبرد برای شکست دشمن است.

وی حجاب را از ضروریات دین مبین اسلام دانست و افزود: عدم رعایت حجاب، حرام شرعی و سیاسی و موجب فروپاشی بنیاد خانواده‌ها می‌شود، ضمن قدردانی و حمایت از بیانیه وزارت کشور و نیروی انتظامی از همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه می‌خواهیم تدابیر لازم را برای جلوگیری از تداوم این ناهنجاری در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار افول خود را نظاره‌گر است و با امپراتوری رسانه خود با استفاده از تحریف و کتمان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی و وارونه سازی واقعیت‌ها به دنبال ایجاد ناامیدی و از بین بردن یکپارچگی ایران اسلامی است لذا از تمامی جریان‌های دلسوز کشور می‌خواهیم ضمن توجه به راهبرد جهاد تبیین، بیان حقایق و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توطئه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

همسر شهید منتظر قائم بیان کرد: با حمایت قاطع از دولت انقلابی آیت الله رئیسی و خدمتگزاران پرتلاش نظام انتظار داریم به پاس وفاداری همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها به ویژه راهپیمایی روز قدس امسال و ۲۲ بهمن سال گذشته با اتخاذ اقدامات اساسی برای مهار تورم و رشد تولید، تنگناها و فشارهای معیشتی این ملت عزیز را مرتفع کنند.

در این مراسم مقامات و مسئولین استانی و محلی خراسان جنوبی و شهرستان طبس حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =