در مراسم ۵ اردیبهشت مطرح شد: هر روسری که بیفتد خون یک شهید پایمال می‌شود

امام جمعه طبس گفت: حجاب و عفاف که دشمن روی آن دست گذاشته تا از این به انقلاب ضربه بزند هر روسری که بیفتد خون یک شهید زیرپا گذاشته می‌شود، حجاب قانون است و این قانون برگرفته از آیات قرآن و روایات است.

به گزارش طبس نیوز، محمدرضا محمدی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که در مسجد شکر برگزار شد افزود: دشمن در همه فتنه‌ها و توطئه‌هایی که علیه نظام اسلامی طراحی کرده، شکست خورده و امروز دشمنان در طرح جدیدی که علیه نظام و انقلاب اسلامی دیده‌اند به دنبال ترویج گناه، بی‌بند و باری و فساد هستند.

وی گفت: در وصیت‌نامه شهدا پیام‌های‌زیادی با عنوان حفظ نظام و انقلاب، حفظ ارزش‌ها و عفاف داریم و دشمنان امروز می‌خواهند از راه ترویج گناه و فساد، انقلاب اسلامی را به چالش بکشانند که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: همه مردان و زنان به خصوص نسل جوان و نوجوان به عنوان نقش اثرگذار آینده باید موضوع عفاف و حجاب را به عنوان یک اصل و قانون در دستور کار قرار دهند تا بار دیگر دشمنان مایوس شوند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت برسد.

وی واقعه طبس را برگ زرینی در پرونده انقلاب اسلامی عنوان کرد و آن را موجب اقتدار انقلاب و نظام اسلامی دانست.

امام جمعه طبس تاکید کرد: حادثه طبس یک واقعه است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اثرگذار و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال همیشه پشتیبان انقلاب ما است، یادآور شد: به ذهن هیچ یک از مردم ایران خطور نمی‌کرد که در این صحرای دوردست، دشمن با رصدهای اطلاعاتی کامل نیروهای خود را با تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته پیاده کند و با امداد غیبی شکست بخورد.

او با بیان اینکه ما میراث‌دار برکت خون صدها هزار شهید از جمله شهید منتظر قائم هستیم گفت: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی در سطح جهان تحت عنوان بیداری اسلامی داشته باشد.

امام جمعه طبس عنوان کرد: امروز تحلیلگران یکی از مهمترین عوامل ضعف آمریکا و اسرائیل را وجود انقلاب اسلامی می‌دانند و همه به خصوص نسل جوان بدانند که انقلاب اسلامی ما از یک حقانیت بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =