برگزاری کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» در آستان مبارک امام‌زاده طبس

به مناسبت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» با موضوع امامت و رهبری در قرآن و نهج البلاغه در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

طبس نیوز:  به مناسبت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» با موضوع امامت و رهبری در قرآن و نهج البلاغه در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، این کارگاه آموزشی با برگزاری مسابقات فرهنگی و پژوهشی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و دینی، نشر و احیاء ارزشهای اسلامی و شناخت آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) فعالیت و تلاش نموده مخاطبین بویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را با خصوصیات اخلاقی رهبر جامعه اسلامی و پیامدهای اطاعت از رهبری دینی از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه آشنا سازد.

ضمنا واحد ادبیات قرآنی کودکان و نوجوانان تحت عنوان «امام مهربان» در طول این ایام با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله قصه گویی، مسابقات نقاشی و آموزش کاردستی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر فعالیت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =