ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و غیر دولتی طبس الکترونیکی انجام می‌شود

مدیر آموزش و پرورش طبس در جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تاکید کرد: ثبت‌نام کلیه دانش‌آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی به صورت الکترونیکی و صرفاً از طریق سامانه اینترنتی «سناد» انجام می‌پذیرد.

طبس نیوز: مدیر آموزش و پرورش طبس در جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تاکید کرد: ثبت نام کلیه دانش‌آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی به صورت الکترونیکی و صرفاً از طریق سامانه اینترنتی «سناد» انجام می‌پذیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش طبس، در جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس محمود جلالی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش طبس ضمن تشکر از مدیران و عوامل اجرایی مدارس در اجرای مطلوب پروژه مهر در سال گذشته، بر ضرورت اجرای ضوابط و مقررات ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید تأکید نمود.

جلالی گفت: ستاد نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان در سطح مدارس مدیر مستقل و مجتمع های آموزشی و پرورشی با حضور مدیر، معاونین و نماینده معلمان به منظور سهولت در امر ثبت نام تشکیل گردد.

جلالی تأکید کرد ثبت نام کلیه دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی به صورت الکترونیکی و صرفاً از طریق سامانه اینترنتی «سناد» انجام می‌پذیرد.

جلالی در این جلسه با بیان بر این که ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه به صورت روزانه از طرف این مدیریت و اداره کل متبوع رصد می گردد گفت: مدارس نسبت به ثبت به موقع مشخصات دانش‌آموزان در سامانه به ویژه مشخصات دانش‌آموزان میان پایه اقدام نمایند.

جلالی ضمن اعلام ممنوعیت دریافت شهریه و هر گونه کمک هزینه تحصیلی و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی بر رعایت دقیق محدوده ثبت نام تأکید کرد.

گفتنی است در جلسه ستاد ثبت نام مقرر گردید که تاریخ شروع ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از ۹۳/۳/۱ و سایر پایه‌ها در دوره‌های تحصیلی از ۹۳/۳/۱۷ لغایت ۹۳/۴/۱۸ انجام گردد.

همچنین بنا بر این گزارش سنجش سلامت پایه اول دبستان از تاریخ ۹۳/۳/۱۷ در پایگاه سنجش سلامت انجام می‌پذیرد.

در جلسه ستاد ثبت نام با توجه به ابلاغ مقام عالی وزارت مبنی بر دستیابی به باسوادی همه اولیا و دستورالعمل های ارسالی سازمان نهضت سوادآموزی مقرر شد مشخصات فردی اولیای دانش‌آموزان به ویژه سطح تحصیلات در سامانه سناد ثبت و با هماهنگی کارشناسی سوادآموزی مدیریت، نسبت به تحت پوشش قرار دادن اولیای بی‌سواد زیر ۵۰ سال و آموزش آنان برابر برنامه های ابلاغی اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =