احیا و تقویت مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد/ بهترین سمفونی برای من در مساجد جیغ و دادبچه هاست

امام جمعه موقت طبس بر توجه جدی مسئولان برای احیا و تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: احیاء و تقویت مساجد زمینه جذب جوانان را به این مکان مقدس افزایش می دهد.

طبس نیوز: امام جمعه موقت طبس بر توجه جدی مسئولان برای احیا و تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: احیاء و تقویت مساجد زمینه جذب جوانان را به این مکان مقدس افزایش می دهد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد جواد زنجانی طبسی درجلسه تکریم مساجد و غبار روبی مساجد اظهارکرد: مسجد با یک نگاه تاریخی از صدر اسلام تاکنون محل تبادل نظر و تصمیم گیری ها بوده است.

وی افزود: جدیدا به مساجد و مسائل فرهنگی کمتر توجه می شود.حجت الاسلام زنجانی طبسی تصریح کرد: در دوران سازندگی محور توسعه اقتصادی مورد توجه قرار گرفت و در دوره اصلاحات کار سیاسی و بعبارتی مساجد تا حدودی به رکود رفت.

وی گفت: اگر چه در دوره اصلاحات درکنار مساجد فرهنگسراها ایجاد شد که مساجد را بیشتر در رکود قرار داد که عده ای توجیحات خاصی را مطرح کردند و عدم برگزاری کلاسهای موسیقی را توجیه خود قرار دادند.

زنجانی طبسی گفت: در مرحله سوم که بعد از اصلاحات است اصول گرایان به احیا و تقویت مساجد پرداختند که هنوز هم احیا نشده است .

وی با اشاره به سخنان رهبری افزود: رهبری بعد از تهاجم فرهنگی شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را مطرح کردند لذا به مساجد توجه بیشتری شد و نهایت این است که در این دوران مساجد پایگاهی برای نوجوانان و جوانان شده و برگزاری حلقه های صالحین نمونه ای از این فعالیتهاست.

وی گفت: برای جذب نوجوانان وجوانان به مساجد بردن ویدئوپروژکتور برای نشان دادن زندگی ائمه و نشان دادن سبک زندگی قرانی از بردن قرآن لازم تراست زیرا مساجد از قرآن سرشار است.

حجت الاسلام زنجانی طبسی تصریح کرد بهترین سمفونی برای من در مساجد جیغ و دادبچه هاست و معنی ندارد به بهانه های واهی این فرزندان را از مساجد دور کرد بلکه با سعه صدر میتوان با هدایت و راهنمایی، آنها راپای ثابت مساجد کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «احیا و تقویت مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد/ بهترین سمفونی برای من در مساجد جیغ و دادبچه هاست;

  1. با سلام. کمی دقت لازم است تا متوجه شوید ایشان با بکارگیری برخی کلمات که جایگاه آن را نمی شناسند در حال اظهار نظر در مورد تمام موارد در قالب چهارچوب مساجد هستند. آخه حاج آقا دشنه خود را کی میخاین از پشت اصلاحات بکشین بیرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =