رقابت بیش از ۱۱۰۰ داوطلب طبسی در ماراتن کنکور

جلالی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در کنکور سراسری امسال هزار و ۱۲۱ داوطلب طبسی با حضور در ۲ حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

طبس نیوز: جلالی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: در کنکور سراسری امسال هزار و ۱۲۱ داوطلب طبسی با حضور در ۲ حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش طبس نیوز، با نزدیک شدن به آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، جلالی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: طی روزهای پنج‌شنبه پنجم تیرماه، جمعه ششم تیرماه و شنبه هفتم تیرماه هزار و ۱۲۱ داوطلب طبسی با حضور در ۲ حوزه امتحانی دبیرستان رسول اکرم(ص) جهت داوطلبان دختر و دبیرستان دکتر شریعتی جهت داوطلبان پسر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

جلالی گفت: آزمـون گروه آزمایشی علوم ریاضی درصبح پنج‌شنبه پنجم تیرماه باشرکت ۷۴ داوطلب مرد و ۵۰ داوطلب زن برگزار خواهد گردید.

وی ادامه داد: در عصر روز پنج‌شنبه نیز داوطلبان گروه آزمایشی هنر با شرکت ۵۸ داوطلب زن و ۴۶ داوطلب مرد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معاون مدیرکل ادامه داد: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین تعداد را در بین پنج گروه آزمایشی به خود اختصاص داده‌اند با شرکت ۱۶۵ داوطلب مرد و ۲۵۴ داوطلب زن آزمون این گروه در صبح جمعه ششم تیرماه برگزار می گردد.

جلالی افزود: درعصر جمعه نیز داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجه با شرکت ۱۱۷ زن و ۷۴ مرد در این آزمون شرکت و به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرآموزش وپرورش طبس در خصوص گروه آزمایشی علوم انسانی که در آخرین روز این ماراتن با یکدیگر رقابت خواهند کرد، گفت: در گروه آزمایشی علوم انسانی که در روز شنبه هفتم تیرماه برگزارخواهدگردید، ۹۹ داوطلب مرد و ۱۸۳ داوطلب زن در این رقابت شرکت خواهند نمود.

در پایان معاون مدیر کل ومدیرآموزش وپرورش شهرستان طبس، برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی کشور و به ویژه داوطلبان طبسی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دوازده =