میزان مشارکت های مردمی کمیته امداد شهرستان طبس به ۸ میلیارد ریال رسید

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: کمک‌های خیرین در سه ماهه نخست سال جاری هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که رشدی بیش از ۳۰۰ درصدی داشته است.

طبس نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: کمک‌های خیرین در سه ماهه نخست سال جاری هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که رشدی بیش از ۳۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، احمد رفیعی در تشریح اقدامات این اداره اظهار کرد: به لطف الهی مشارکت‌های مردمی این اداره در شهرستان طبس در سطح اجرای طرح‌های برجسته ای از جمله صدقات، زکات، اکرام، نذر و قربانی، عقیقه، احسان حسینی و اطعام محرومین بوده است.

وی رشد کمک‌های مردمی بین سال ۹۱ تا سال گذشته را ۴۹ درصد بیان کرد و افزود: در سال ۹۱ میزان کمک‌های مردمی ۲۲ میلیارد ریال بوده که این میزان در سال گذشته به ۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسیده است.

رفیعی افزود: رشد درآمد مشارکت‌ها در سه ماهه اول سال گذشته دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: کمک‌های خیرین در مدت مشابه سال جاری نیز هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که رشدی بیش از ۳۰۰ درصدی داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس رشد مشارکت در این شهرستان را ناشی از حس خیرخواهی، نوع دوستی و توجه خاص مردم دانست.

رفیعی گفت: میانگین کمک هر نفر ایرانی به نیازمندان از طریق کمیته امداد در کشور، مبلغ ۱۷۰ هزار ریال در سال است که میانگین این مبلغ در استان خراسان جنوبی ۳۰۰ هزار ریال و در شهرستان طبس ۵۰۰ هزار ریال است.

وی نیز به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: این ستاد ضمن اعلام آمادگی هماهنگی خود را از طریق جمع‌آوری کمک از بین خیرین با همکاری موسسات خیریه، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان‌ها، ادارات شهرستان و مراکز نیکوکاری اعلام می‌دارد.

رفیعی گفت: امید است با کمک خیرین بتوانیم در ماه رمضان امسال بیش از ده هزار نفر از نیازمندان را اطعام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =