ضریح مطهر حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس غبارروبی شد

ضریح مطهر حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس‌رضوی، در این مراسم که در آستانه نکوداشت اعجاز بزرگ الهی در صحرای طبس با حضور فرماندار، امام جمعه موقت طبس، مدیرعامل موسسه، جامعه روحانیت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان معزز، مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان و سایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله‌مجید ضریح مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با گلاب ناب شستشو و وجوهات جمع‌آوری شده به حساب مربوطه واریز شد.

در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت(ع) با مدیحه‌سرایی شرکت‌کنندگان را مستفیض و در پایان از حاضران پذیرایی و نبات متبرک به آن‌ها اهدا شد.

بر اساس این گزارش سالانه ۶ نوبت حرم حسین‌ بن موسی‌الکاظم(ع) برادر گرامی حضرت امام رضا(ع) در شهرستان طبس غبارروبی می‌شود.

این آستان امروزه به همت عالی آستان قدس رضوی نه تنها به یک قطب فرهنگی و مرکزی برای ترویج فرهنگ دینی تبدیل شده است بلکه سالانه میزبان صدها هزار زائری است که از اقصی نقاط کشور به خصوص جنوب و مرکز کشور عازم مشهد مقدس هستند.

در این آستان مبارک، برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی نیز برپا می‌شود که سالانه ۹۰۰ هزار نفر از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =