برگزاری جشن بزرگ نغمه‌های مهربانی با حضور ۵۰۰ عضو جمعیت هلال احمر طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از برگزاری جشن بزرگ نغمه‌های مهربانی با حضور بیش از ۵۰۰ عضو هلال احمر این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت خبر داد.

خبر طبس: رئیس جمعیت هلال احمر طبس از برگزاری جشن بزرگ نغمه‌های مهربانی با حضور بیش از ۵۰۰ عضو هلال احمر این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، حسینعلی فخاری اظهار کرد: جمعیت هلال احمر طبس با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و پاسداشت شعائر اسلامی و نیز ارتقای نشاط اجتماعی اعضاء، اقدام به برگزاری جشن بزرگ نغمه‌های مهربانی کرد.

وی حضرت فاطمه معصومه(س) را مظهر فضائل و مقامات دانست و افزود: در این مراسم از دانش آموزان عضو هلال احمر دبیرستان دخترانه آزادگان این شهرستان که مقام اول استانی المپیاد دادرس را کسب کرده و به المپیاد کشوری راه یافته بودند تجلیل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس ادامه داد: همچنین به مناسبت این ایام کارگاه آموزشی بهداشت بانوان با حضور ۲۵ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

فخاری تاکید کرد: از مهم‌ترین مسائلی که فراگیران در این دوره آموزش می‌بینند، تامین سلامت دختران و مادرانی است که تربیت کننده نسل آینده کشور هستند.

وی با اشاره به سیاست‌های نظام در بحث افزایش جمعیت افزود: برنامه‌های جمعیت هلال احمر منطبق بر سیاست‌های کلی نظام است و این طرح با توجه به نیاز فرزند بیشتر در خانواده‌ها اجرا می‌شود.

واحدی سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان هم از اعزام تیم امدادگران سرایان به کویر نوردی به مناسبت هفته کرامت خبر داد و گفت: برگزاری اینگونه همایش ها موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین افراد جامعه به ویژه جوانان می شود.

وی همچنین از برپایی چادرهای سنجش سلامت در مسیر نمازگزارن سرایان در روز جمعه خبر دادو افزود: در این ایستگاه به صورت رایگان خدمات پزشکی هم چون کنترل فشار خون و قند خون به نمازگزاران سرایانی ارائه خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان همچنین برگزاری کارگاه معصومه‌شناسی و سبک و سیره رضوی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر سرایان به مناسبت دهه کرامت دانست و ادامه داد: نسب شناسی و ولایت، حیات طیبه و شهادت و نقش حضرت در گسترش تشیع از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه آموزشی بررسی شد.

سید حسین لاژوردی رئیس جمعیت هلال احمر فردوس هم از برگزاری جشن آیه‌های رحمت به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌های جامعه اسلامی حفظ فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های محصولات و دستاوردهای بانوان و برگزاری فعالیت‌های بهداشتی امدادی از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود.

در حاجی آباد زیرکوه هم به مناسبت دهه کرامت دیدار دوستانه والیبال بین د تیم هلال احمر و خواهران پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) برگزار شد که در پایان تیم والیبال خوهران عضو هلال احمر پیروز میدان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =