۳۰ نفر از نخبگان کشوری راهی شهرستان طبس می‌شوند

گروهی متشکل از ۳۰ نفر از نخبگان سراسر کشور به منظور ارائه خدمات و مشاوره های علمی، فرهنگی و آموزشی به نقاط محروم شهرستان طبس اعزام می شوند.

خبر طبس: گروهی متشکل از ۳۰ نفر از نخبگان سراسر کشور به منظور ارائه خدمات و مشاوره های علمی، فرهنگی و آموزشی به نقاط محروم شهرستان طبس اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، صبح روز سه شنبه ۹۳/۶/۱۱ جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری اردوهای جهادی نخبگان کشوری در شهرستان طبس به ریاست سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و با حضور سید سعید رضا احمدی‌زاده رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی و روسای برخی از ادارات و نهادهای شهرستان در سالن شهید باهنر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس برگزار شد.

طبق هماهنگی ها و مکاتبات صورت گرفته، گروهی متشکل از ۳۰ نفر از نخبگان سراسر کشور به سرپرستی دکتر احمدی زاده ریاست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات و مشاوره های علمی، فرهنگی و آموزشی از تاریخ ۹۳/۶/۱۵ لغایت ۹۳/۶/۲۱ به نقاط محروم شهرستان طبس اعزام می شوند.

این اردوی جهادی که متفاوت از اردوهایی است که تاکنون برگزار شده از تاریخ ۹۳/۶/۱۵ لغایت ۹۳/۶/۱۸ به میزبانی عشق‌آباد و در روستاهای ده‌محمد، تپه‌طاق و چاه‌مسافر و از تاریخ ۹۳/۶/۱۹ لغایت ۹۳/۶/۲۱ در روستای خرو و معدن زغالسنگ پروده طبس با محوریت توانمندی‌ها و جذابیت‌های منطقه برگزار خواهد شد.

دیدگاهی در “۳۰ نفر از نخبگان کشوری راهی شهرستان طبس می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =