اعزام ۹۶ طبسی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور

۹۶ نفر از شهرستان طبس در قالب اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

خبر طبس: ۹۶ نفر از شهرستان طبس در قالب اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مراسم بدرقه جمعی از مردم طبس که به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند، در محل مسجد جامع طبس برگزار شد.

در این اردو تعداد ۹۶ نفر از مردم و عوامل اجرایی در قالب ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

هر اتوبوس از این کاروان دارای روحانی و راوی است که شرکت‌کنندگان در این اردو طی مدت شش روز از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور از جمله در شهرهای اسلام‌آباد غرب، کرمانشاه، پاوه، و سنندج بازدید می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس، طی سخنانی در مراسم بدرقه به بیان اهداف برگزاری اردوی راهیان نور پرداخت و اظهار داشت: باتوجه به اینکه دشمن در جریان جنگ نرم به دنبال تضعیف اعتقادات، باورها و ارزش‌های دینی و الهی مردم است، اردوهای راهیان نور با هدف مقابله با این جنگ از طریق آشنایی جوانان با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجعفر حسینی افزود: بهترین زمان و عصری که اعتقادات ملت در اوج خود بود و مردم توانستند با تکیه بر ایمان، ارزش‌های اسلامی و توکل به خدا در مقابل تمام بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده و دشمنان را منکوب و نابود کنند، دوران هشت سال دفاع مقدس بود و اکنون برای انتقال آن ارزش‌های والا به نسل جوان، اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود که این کار باارزشی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و جهاد باعث تثبیت، استمرار و صدور انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، برای دنیا به یک نمونه و الگو تبدیل شده‌اند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =