خط تولید قطعات جدید هواپیمایی در کشور راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی خط تولید قطعات جدید هواپیمایی با حمایت و مشارکت بانک مهر اقتصاد خبر داد.

خبر طبس: دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی خط تولید قطعات جدید هواپیمایی با حمایت و مشارکت بانک مهر اقتصاد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر عامل شرکت صنایع هوایی ایران در دیدار مدیرعامل بانک مهراقتصاد از آمادگی برای مشارکت با این بانک به منظور سرمایه گذاری در صنعت هوایی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با حمایت این بانک در طرح های زودبازده و سرمایه گذاری مشترک برای راه‌اندازی خط تولید قطعات جدید، شاهد توسعه صنعت هواپیمایی در کشور باشیم.

وی در تشریح فعالیت های شرکت صنایع هوایی ایران گفت: این شرکت با به کارگیری کارکنان متخصص مشغول فعالیت در زمینه ساخت قطعات، طراحی و تامین قطعات و فرآیند مهندسی تخمین عمر قطعات است و در این زمینه توانسته است در میان معدود کشورهای دنیا در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما جایگاه مناسبی را کسب کند.

غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت بانکداری کشور ابراز کرد: معضل معوقات بانکی که امروز سیستم بانکی کشور را زمین گیر کرده است، ناشی از عدم بازدهی یا بازدهی پایین برخی از طرح های اقتصادی است؛ از این رو این نکته باید مورد توجه کارآفرینان و فعالان اقتصادی در عرصه دانش بنیان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =