سرمایه گذاری بر روی کودک حاکی از درک و فهم حکومتها از ظرفیت کودکان است

سرمایه گذاری بر روی کودک حاکی از درک و فهم حکومتها از ظرفیت کودکان است

طبس – خبرگزاری مهر: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بر روی کودکان گفت: سرمایه گذاری بر روی کودکان حاکی از درک و فهم حکومتها از ظرفیت کودکان برای آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صادق رضایی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان طبس اظهار داشت: حکومتی که آینده را باور دارد، برای اثبات علاقه ‌اش نسبت به اندیشه ‌ها و عملکرد خود، باید از کودکان و نوجوانان آغاز کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن بیش از هزار مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور، به صورت تخصصی توجه ویژه ‌ای به اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارد که این نشان‌ دهنده درک و فهم بالای حکومت نسبت به پتانسیل قابل‌ توجه کودکان است.

رضایی با تاکید بر لزوم آشنایی کودکان با امام زمان (عج) تصریح کرد: باید نوع نگاه، رفتار، نوشته‌ ها، قصه‌ ها و آموزشها به کودکان به گونه ای باشد تا این قابلیت را برای کودکان ایجاد کند که پس از ظهور امام زمان(عج) بیگانه از این ظهور نباشند.

وی ادامه داد: همان طور که کودکان سال ‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ با انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بیگانه نبوده و حتی در پیروزی انقلاب نقش ‌آفرینی کردند، امروز نیز باید کودکانمان را به صورت غیرمستقیم با امام زمان(عج) آشنا کنیم تا قابلیت ظهور حضرت حجت در زندگی آنها وجود داشته باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین با اشاره به افتتاح مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس، گفت: باید به گونه ‌ای برنامه ‌ریزی شود تا همه کودکان بتوانند در بهترین ایام زندگی‌ خود از امکانات مراکز کانون استفاده کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به نیاز شهرستان طبس به راه اندازی مرکز دائمی فروش کتاب کودکان و نوجوانان در طبس گفت: راه ‌اندازی این مرکز ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال هزینه در بردارد که امیدواریم به این شهرستان تخصیص یابد.

علیرضا جلالی همچنین با اشاره به کمبود نیروی فرهنگی در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس، خواستار اعطای مجوز استخدام برای افزایش نیرو در این مرکز شد.

مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس با زیربنای ۶۳۸ مترمربع در زمینی به مساحت حدود دو هزار مترمربع احداث شده که هزینه پنج میلیون و ۷۰۰ میلیون ریالی آن از محل اعتبارات اهدایی سفر مقام معظم رهبری به استان یزد تأمین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =