تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر در طبس برگزار شد

در ششمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر تجمع مردمی تجدید میثاق با امام حسین علیه‌السلام، بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر در طبس برگزار شد.

خبر طبس: در ششمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر تجمع مردمی تجدید میثاق با امام حسین علیه‌السلام، بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر در طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، در ششمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر تجمع تجدید میثاق با امام حسین علیه‌السلام، بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر در طبس برگزار شد.

در این تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر طی راهپیمایی از هیات صاحب‌الزمانی(ع) تا مسجد جامع کبیر طبس شعارهای «هیات من الذله»، «مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل»، «گر به دنیا آمر و ناهی شوی صاحب روح خداخواهی شوی»، «کربلا بر شیعه نامکشوف نیست حکمتش جز امر بالمعروف نیست»، «امر باالمعروف نهی از منکر است شیعه‌ی بی امر و بی نهی ابتر است» سر دادند.

همچنین در این مراسم مردم دست نوشته‌هایی همچون «تذکر لسانی نظارت همگانی، امر به معروف جهادی است برای خشکاندن گناه، کسی که منکر را با قلب و زبانش انکار نکند مرده‌ای میان زندگان است، امر به معروف باید با شیوه اسلامی انجام شود، امام حسین(ع): من قیام نکردم جز برای احیای امر به معروف و نهی از منکر» را در دست داشتند.

در پایان تجمع‌کنندگان طی بیانیه‌ای ضمن تجدید میثاق با امام حسین(ع) بر صیانت و اعتلای بزرگترین معروف عصر یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ارتقاء مداوم فرهنگ و اتخاذ همیشگی مدیریت جهادی و همچنین بر تداوم بر اعتصام به حبل‌المتین انقلاب، مقام معظم رهبری و حفظ روحیه مقاومت، ایثار و شهادت تأکید کردند.

تجمع کنندگان از مراجع عظام، علما،مسئولین و تمامی اقشار جامعه خواستند در تبیین و ترویج فرهنگ این فریضه متناسب با آموزه‌های دینی، تفسیر حسینی و منظومه فکری حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای اهتمام نمایند.

تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تدوین و تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر و درخواست از قوای مجریه و قضائیه جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای تحقق و اجرای این قانون، از دیگر بندهای این بیانیه بود.

تجمع کنندگان ضمن تأکید بر اینکه احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیازمند عزم ملی است و ضمن حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد احیا، اعلام کردند به نوبه خود در انجام این فریضه و واجب بزرگ الهی با رعایت حدود شرعی و قوانین و مقررات از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =