اتاق ۱۲۴، جدیدترین فیلم کوتاه ساخته شده حسین نظری/ +عکس

حسین نظری؛ تاکنون فیلم‌های کوتاه چرخ نان، اینجا چراغی روشن است و شکلات راساخته و اخرین اثر او فیلم کوتاه «اتاق ۱۲۴» است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، ساخت فیلم کوتاه برای بیان نمودن برخی مسائل و مشکلات به خوبی در قالب‌های فیلم جا باز کرده است، به گونه‌ای که اکنون اکثر پیام‌ها و یا گاها انتقادات از طریق همین فیلم کوتاه به مخاطب و یا گروه مخاطبان منتقل می‌شود.

شرکت سینمایی توران فیلم طبس با مسئولیت کارگردان هنری و خوش ذوق طبسی حسین نظری؛ چند سالی است در طبس به ساخت و عرضه فیلم‌های کوتاه زیبا و پر معنی زیادی از جمله، چرخ نان، اینجا چراغی روشن است، شکلات و… می‌پردازد این شرکت هم اکنون ساخت فیلم کوتاه اتاق ۱۲۴ را به پایان رسانده است حسین نظری در گفتگو با خبرنگار ما به ارائه توضیحاتی درباره آخرین ساخته خود پرداخت.

وی اسم این فیلم را «اتاق ۱۲۴» دانست و افزود: این فیلم روایت یک جانباز در آسایشگاه جانبازان با یک دزد می‌باشد که برخورد صحیح وی با یک معضل اجتماعی باعث نتیجه بخش شدن عمل وی و منصرف شدن دزد از دزدی می‌شود.

نظری افزود: ایده این فیلم توسط خودش ایجاد گردیده و برای این فیلم کوتاه از اینترنت و کتب مختلفی به عنوان منابع نیز استفاده کرده است.

وی ادامه داد: لوکیشن این فیلم در بیمارستان سابق طبس بوده و همچنین آقایان رضا کاظم‌زاده، مهدی مهدی‌زاده، مهدی قنبری، عباس زمانیان و احسان اختیاری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسین نظری هدف از ساخت این فیلم کوتاه را درس گرفتن و شیوه درست برخورد در اجتماع و اصلاح بعضی ناهنجاری‌ها با شیوه صحیح بیان کرد.

شایان ذکر است به گفته نظری مسئول شرکت توران فیلم طبس مراحل تهیه، تولید و تدوین فیلم کوتاه «اتاق ۱۲۴» به پایان رسیده و آماده ارائه و رقابت در جشنواره‌های مختلف می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =