اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید در چارچوب قانون اساسی کار کنند چون همه معیارها را پذیرفته‌اند

محمد علی عبدالله‌زاده اظهار کرد: بعضی از مسائل خط قرمز نظام اسلامی محسوب می‌شوند و عبور از آن ها باعث ایجاد تنش و به هم ریختن نظم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، دکتر عبدالله‌زاده اذعان داشت: مردم خطوط قرمز را می‌دانند و هرگز به کسی اجازه عبور از آن‌ها را نخواهند داد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان افزود: همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی مادامی که درون خطوط و دایره نظام هستند با هم می‌توانند تعامل داشته باشند و با یکدیگر رابطه داشته باشند و فعالیت کنند.

عبدالله‌زاده خاطر نشان کرد: اگر افراد با یکدیگر تفاوت نظر دارند و یک جور فکر نمی‌کنند دلیل نمی‌شود که زیر بناها را زیر پا بگذارند و از قوانین عبور کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و یا اصولگرایان همه معیارها را پذیرفته‌اند و باید در چارچوب قانون اساسی کار کنند و اگر کسی از مسیر بیرون رفت به این معنا است که قانون را نپذیرفته و زمانی هم که در چارچوب نباشد، نمی‌تواند فعالیت کند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با بیان اینکه مردم به خون شهدا و معیار‌های انقلاب اسلامی پای بند هستند، گفت: این ارزش‌ها و قانون برای همیشه برای همه اهمیت دارد و نباید از آن گذشت.

عبدالله‌زاده با اشاره به اینکه ولایت فقیه محوری‌ترین رکن جامعه است و هدایت‌کننده جامعه هستند، گفت: این که انقلاب اسلامی ایران با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها هر روز مقتدرتر در جامعه، خاورمیانه و در سطح جهانی مطرح می‌شود و قدرت‌نمایی می‌کند را مدیون رهبری هستیم.

وی اضافه کرد: رهبری محوریت نظام اسلامی است و انسجام ملی به خاطر نقش سازنده ایشان است و همه باید این حضور را قدر بدانیم.

دیدگاهی در “اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید در چارچوب قانون اساسی کار کنند چون همه معیارها را پذیرفته‌اند

  1. توصیه میشه به جای راه انداختن احزاب و باندها وسودجویی عده ای قلیل از این جریانات، مسئولین بیشتر به فکر حل معظلات عدیده ی شهرستان باشن. از جمله ی اونها مشکل اشتغال جوانان و همچنین استفاده از دوستان بـــــــــــــآزنشــــــــــــــسته در نهادها ی دولتی و یا تحت نظر دولت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =