ارسال بیش از یک‌هزار اثر به جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: تاکنون ۱۰۳۲ اثر از عکاسان وهنرمندان از ۲۲ استان کشور توسط دبیرخانه جشنواره سراسری عکس «کویر و زندگی» دریافت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، دبیر جشنواره سراسری عکس «کویر و زندگی» اظهار داشت: تاکنون ۱۰۳۲ اثر از عکاسان وهنرمندان سراسر کشور توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است.

عباس سنچولی افزود: این جشنواره با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل طبیعت و مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم، بیان ابعاد مختلف زندگی انسان و زیبایی‌های آن در این گستره جغرافیایی برگزار شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد طبس گفت: این تعداد آثار نشان از استقبال عکاسان و پویایی و روند رو به رشد آن حکایت دارد و امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم فرهنگ وتمدن شکل گرفته در کویر را در قاب عکس ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۲ استان کشور در این جشنواره شرکت نموده‌اند که استان‌های تهران، اصفهان و خراسان جنوبی با بیشترین آثار ارسالی در رتبه اول تا سوم قرار دارند.

دبیر جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی یادآور شد: ارسال عکس از طریق وب‌گاه جشنواره به نشانی www.tabasphoto.ir و رایانامه aks.tabas@gmail.com امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا حداکثر ۱۰ عکس را به صورت تک‌ عکس به جشنواره ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =