برگزاری کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» در آستان مبارک امام‌زاده طبس/ +عکس

به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و جشن شکوفه‌های انقلاب در کتابخانه حضرت امام رضا(ع) محمدآباد طبس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار گردید.

این کارگاه آموزشی با هدف آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در باورهای دینی مردم انجام شد.

در کارگاه آموزشی «سفیر هدایت» برنامه هایی مشتمل بر مسابقات فرهنگی و پژوهشی فجر انقلاب و الگوی دینی حکومت و پیامبرشناسی در قرآن و نهج‌البلاغه و همچنین مسابقات نقاشی، آموزش کاردستی و داستان نویسی با موضوع انقلاب و نامه‌ای به امام اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاری جشن شکوفه های انقلاب در کتابخانه حضرت امام رضا(ع) محمدآباد طبس

به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جشن شکوفه‌های انقلاب در کتابخانه حضرت امام رضا(ع) محمدآباد وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، در این مراسم جشن که ویژه نونهالان مهد‌الرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی و روستا مهد شکوفه و با اهتمام مربیان انجام شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله قرائت صلوات قرآنی، سرودن اشعار «ایران» و «پیامبرم محمد(ص)»، تهیه روزنامه دیواری «انقلاب» به صورت کار گروهی، رنگ‌آمیزی پرچم ایران بصورت انگشتی، مسابقه نقاشی با موضوع «من پیامبر(ص) را دوست دارم» و «دهه فجر» پیش‌بینی و در پایان آثار نونهالان در معرض نمایش گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =