لزوم تبلیغات گسترده جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت زائرسرای خراسان‌جنوبی

امام جمعه طبس گفت: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس باید تبلیغات گسترده صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم بعد از ظهر امروز در دومین مجمع بنیاد زائر امام رضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای این موضوع جلساتی در طبس برگزار شد و اعضای ستاد انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای کمک به ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد مقدس موضوع برای خیران تبیین شده و افراد خیر این شهرستان قول مساعدت داده‌اند. با توجه به اینکه این شهرستان از معادن غنی برخوردار است با سرمایه‌گذاران در این بخش برای کمک به ساخت این زائرسرا صحبت شده و آنها قول همکاری داده‎اند.

مهاجریان‌مقدم با بیان اینکه در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیاز به تبلیغات بیشتر وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه موضوع ساخت زائرسرا برای هر استان در جوار حرم مطهر امام هشتم یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده است باید در این راستا تلاش ویژه‎ای صورت گیرد.

امام جمعه درمیان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه بافت جمعیتی این شهرستان به‌گونه‌ای است که ۶۰ درصد از جمعیت را برادران اهل سنت تشکیل می‎دهند باید این زائرسرا به‌گونه‌ای باشد که زیرساخت‌های فرهنگی برای آنها نیز فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی با بیان اینکه باید برای اقامت در این زائرسرا هزینه کمتری از افراد اخذ شود، گفت: همچنین بستر و زیرساخت‌های مسائل فرهنگی باید در این زائرسرا در نظر گرفته شود.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =