آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان طبس برگزار شد/ رقابت ۱۳۰ نفر از قرآن‌آموزان طبسی در این آزمون

بیش از ۱۳۰ نفر از قرآن‌آموزان طبسی در ۱۷ رشته شامل حفظ یک تا سی جزء، مفاهیم، تدبر، نهج‌البلاغه سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز جمعه یازدهم اردیبهشت ۹۴، همزمان با سراسر کشور در شهرستان طبس برگزار شد.

در این آزمون بیش از ۱۳۰ نفر از قرآن‌آموزان طبسی در ۱۷ رشته شامل حفظ یک تا سی جزء، مفاهیم، تدبر، نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در شهرستان طبس در دو حوزه امتحانی شهر طبس و بخش دستگردان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شمیم معرفت گلشن طبس و منهاج عشق‌آباد برگزار شد.

شایان ذکر است در پایان از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پذیرفته‌شدگان در این آزمون علاوه بر اعطای گواهی‌نامه پایان دوره آموزش عمومی قرآن کریم، به قید قرعه کمک هزینه سفر عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس به نفرات برگزیده اهداء خواهد شد.

رجب‌زاده رئیس هیات مدیره موسسه قرآن عترت و منهاج عشق‌آباد در حاشیه برگزاری این آزمون در شهر عشق‌آباد در گفتگو با خبرنگار طبس اظهار داشت: این مؤسسه در تیر ماه ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و تاکنون پنج نوبت، قرآن‌آموزان این مؤسسه، در آزمون‌های سراسری قرآن و عترت شرکت نموده‌اند.

وی گفت: در چهار مرحله قبلی حدود ۴۰۰ نفر موفق به اخذ گواهینامه از معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده‌اند.

رجب‌زاده در ادامه در خصوص کمبود‌ها و مشکلات این مؤسسه بیان داشت: مهمترین مشکلات این مؤسسه کمبود اعتبار آموزشی و همچنین اعتبار ساختمان در حال ساخت به مبلغ یک صد میلیون تومان می‌باشد که امید است با همت مسئولین محترم و خیرین بزرگوار هر چه زودتر این مبلغ تأمین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =